Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste folk ha en referensbil för att kunna parkera rakt eller vad är det frågan om?
Haha! Ja jag tänkte faktiskt att några meters lucka kunde man väl ändå unnat sigJag tror det. Jag brukar alltid parkera långt ifrån andra bilar och oavsett hur många lediga gluggar som finns så nog tusan är det 9 av 10 gånger någon annan som absolut ändå ska klämma in sig bredvid. Det är så man önskar att de skulle införa social distansering även för bilarna...
Jag har till och med varit med om att någon skulle parkera så när jag höll på lasta ur ungar osv. Så hen stod alltså och väntade på att få köra in i den tomma fickan alldeles bredvid min bil, istället för att ta vilken som helst av de 63 (eller nåt) andraJag tror det. Jag brukar alltid parkera långt ifrån andra bilar och oavsett hur många lediga gluggar som finns så nog tusan är det 9 av 10 gånger någon annan som absolut ändå ska klämma in sig bredvid. Det är så man önskar att de skulle införa social distansering även för bilarna...
Jag stör mig på att jag råkade använda flera utropstecken efter varandra i en kommentar på FB, och nu när trådstartaren redan svarat på kommentaren känns det fräckt att ta bort de extra ifall hen i så fall tror att jag är mindre entusiastisk än jag var. Det var ett jättefint akvarium!
En jättestor parkeringsplats, jag ställer mig långt bort där det knappt står några andra bilar, oceaner av plats runt omkring. Kommer tillbaka och naturligtvis har nåt smartskaft ställt sig PRECIS BREDVID Måste folk ha en referensbil för att kunna parkera rakt eller vad är det frågan om?
Det sitter som berget, det var därför jag blev så bestört när jag insåg att jag slant och utropade två! Var sitter mina underkläder liksom?!Du kan väl din Pratchett? "And all those exclamation marks, you notice? Five? A sure sign of someone who wears his underpants on his head"
Oroa dig inte. I lockdown är det ingen som ser hur du bär dina underkläder.Det sitter som berget, det var därför jag blev så bestört när jag insåg att jag slant och utropade två! Var sitter mina underkläder liksom?!
Ehhh.......jag kikade på sidor jag tidigare var på igår och det visade sig att klänningen inte var hos Zalando utan hos ett annat företag. Den var inte svart heller - utan blå.....Jag kollade på kläder igår kväll på Zalando. Hittade bla en svart klänning där man kunde variera axelbanden på 2 olika sätt.
Jag sparade ned den för att kolla ordentligt idag på alla sparade objekt.
Men
Jag hade tydligen inte sparat ned den......och nu hittar jag den inte.
Har ögnat på oooootaliga sidor...
Hade dessutom hunnit berätta om den för min kompis som också blev intresserad av den.
Suck.