Silver lining!Oroa dig inte. I lockdown är det ingen som ser hur du bär dina underkläder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Silver lining!Oroa dig inte. I lockdown är det ingen som ser hur du bär dina underkläder.
Jag känner igen mig helt i det, kan störa mig enormt på sånt..På söndag är det deadline för möteshandlingar. Med dessa ska bland annat förslag till årets styrelse publiceras, men en valberedning har inte gått ut med att man tar emot kandidaturer? Varför stör jag mig på detta när jag 1- inte kandiderar till styrelsen eller 2- egentligen inte ens är säker på att jag ska vara med på mötet?
Är arbetsskadad...Jag känner igen mig helt i det, kan störa mig enormt på sånt..
Jag har i flera år varit väldigt engagerad i Göteborgs mest inkompetenta studentkår, så är mycket van att störa mig på sånt. När jag inte pluggat har jag varit deras revisor, det var hemskt.Är arbetsskadad...
Det finns en anledning till att jag inte är vald revisor åt min gamla studentkår, brukar vara in och peta ganska duktigt ändåJag har i flera år varit väldigt engagerad i Göteborgs mest inkompetenta studentkår, så är mycket van att störa mig på sånt. När jag inte pluggat har jag varit deras revisor, det var hemskt.
Nästan skilsmässa på denFolk (läs: maken) som tuggar och dricker samtidigt. Jag får rysningar i hela kroppen så äckligt tycker jag det är! Överhuvudtaget folk som tuggar i min närhet...
Nästan skilsmässa på den
Samma här! Det där subtila smaskandet som en del gärna håller på med, ibland vill jag ta min tallrik och låsa in mig på toaletten. Tyvärr är man ju så satans väluppfostrad att man bara sitter där och genomlider det hela och försöker hålla god min.Folk (läs: maken) som tuggar och dricker samtidigt. Jag får rysningar i hela kroppen så äckligt tycker jag det är! Överhuvudtaget folk som tuggar i min närhet...
Samma här! Det där subtila smaskandet som en del gärna håller på med, ibland vill jag ta min tallrik och låsa in mig på toaletten. Tyvärr är man ju så satans väluppfostrad att man bara sitter där och genomlider det hela och försöker hålla god min.