Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Doh! Slarvigt av mig. Så går det när en handlar hemifrån sent en fredagkvällFast blandar du kanske ihop orden "krediteras" och "debiteras" nu?
Debiteras, då får man betala.
Jag har inte fått betala när mina varor varit slut på Ica.
Vill minnas att det hänt åtminstone en gång (därför jag läste på om villkoren) men så har jag ju läst fel i villkoren också. Får se med beställningen som kommer nästa vecka, är allt ok då så lägger jag allt ansvar på min egen förvirring Bara så störigt när samma varor inte kommer med i beställningen flera gånger i rad trots att de finns i sortimentet online hela tiden. Men jag är förvirrad av mig och har svårt att hålla kollJag har heller aldrig debiterats för varan om den är slut och jag inte vill ha ersättningsvara. Då krediteras bara den summan från mitt slutbelopp och jag får inte varan.
Har du blivit debiterad för varor du inte fått ska du absolut höra av dig till butiken och berätta detta, då är det något som gått galet.
Typ.Att jag har börjat använda ordet "liksom" alldeles för mycket. Det slinker liksom bara med av bara farten. Liksom.
Nya I vår herres hage. Finns bara ett ord som bäst beskriver det: HÄDELSE!
Idag har jag beställt från Ica Maxi. Supertack för bra tips.Hämta ut? Jag har helt slutat gå in i affärer.
Det är standard för mejAtt jag alltid sitter på mina fötter när jag äter hemma, och så somnar de och gör ont. Samma visa varje gång
Åh, det där är så störigt!Att jag alltid sitter på mina fötter när jag äter hemma, och så somnar de och gör ont. Samma visa varje gång
Jag håller helt med (gissar att vi tänker på samma sida) så störigt! Trodde jag hade hamnat helt fel först! Noll och ingen information om varorna längre men det är tyvärr uppköparen av sportaffärens koncept. Så är det på deras övriga sidor med. Helt värdelöst.Att de gjort om en av mina favoritsidor att köpa sportkläder från, nu är den värdelös och hakar dessutom upp sig. Ändra tillbaka
Jag håller helt med (gissar att vi tänker på samma sida) så störigt! Trodde jag hade hamnat helt fel först! Noll och ingen information om varorna längre men det är tyvärr uppköparen av sportaffärens koncept. Så är det på deras övriga sidor med. Helt värdelöst.
Visst hade de! Nu är den verkligen helt värdelös.Jag misstänker att vi tänker på samma. Såg att mejladressen var till en skobutik, en skobutiks sida som jag hatat att kolla på då den är så dålig
Så synd, för jag tyckte de hadd så bra upplägg på sin sida förut
Visst hade de! Nu är den verkligen helt värdelös.
@TinyWiny och @athena_arabians
Provade nyhetsgoogla, och det har tydligen skapat ganska så upprörda känslor hos folk, tror inte det fanns en enda positiv kommentar på deras instakonto.
De har problem just nu såg jag när jag betalade några räkningar så det kanske bara är tillfälligt det krånglar.Stör mig på att Klarna krånglar, helt utan uppenbar orsak. Har ingen betalningsanmärkning, ingen skuld hos klarna osv osv. Ändå funkar det helt plötsligt inte Grymt irriterande.