Mina rörelsedetektorer har gått banans idag och igår också. Skitirriterande!Irriterad på min utebelysning. Trodde det var ena lampan som jag råkat dra loss från väggen och fukten som gjorde att det blinkar men nu misstänker jag rörelsedeckaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina rörelsedetektorer har gått banans idag och igår också. Skitirriterande!Irriterad på min utebelysning. Trodde det var ena lampan som jag råkat dra loss från väggen och fukten som gjorde att det blinkar men nu misstänker jag rörelsedeckaren.
Förutom att de är skräp kan de vara full med gifter! Inget att ge till ett barn. Släng och hitta på något annat.Försöker köpa begagnat till sonens paket-/julkalender men inser nu att jag måste tänka lite mer på vad jag köper, råkade köpa leksaker köpta på wish vilket jag inte vill stödja (dessutom luktade de helskumt, var i plast). Försöker tänka medvetet, miljövänligt och allt sånt. Överallt finns det fällor att ramla i
Jag gillar dina ambitioner - inte de dåliga wish-prylarnaFörsöker köpa begagnat till sonens paket-/julkalender men inser nu att jag måste tänka lite mer på vad jag köper, råkade köpa leksaker köpta på wish vilket jag inte vill stödja (dessutom luktade de helskumt, var i plast). Försöker tänka medvetet, miljövänligt och allt sånt. Överallt finns det fällor att ramla i
Precis vad jag gjordeFörutom att de är skräp kan de vara full med gifter! Inget att ge till ett barn. Släng och hitta på något annat.
Ser ut som att jag ska fira jul ensam i år på grund av covid. Alltid älskat julen mer än alla andra högtider och nu är jag faktiskt skitledsen
Julen för mig har alltid varit just den enda gången om året då stora familjen samlas och bortser från alla andra olikheter. Hela grejen är att just de dagarna hjälps alla åt, och det är firandet i sig. Så utan den biten blir det inte så mycket firande alls, utan lite som vilken annan dag som helst.Sedan pappa dog har jag firat själv med katten. Jag förstår om det är jobbigt om man vill fira med andra men personligen älskar jag det. Jul under min uppväxt var inte oproblematisk så jag är inte dödförtjust i släktsammankomster öht.
Att mitt äldsta barn tydligen blödde massa näsblod i bilen på väg till skolan imorse men ändå blev avlämnad och därför fick stå över handfatet (eftersom det tokblödde) på morgonfritids. Jag stör mig såklart inte på näsblodet (han blöder till och från i perioder), men på att han tydligen inte var tillräckligt viktig för att ens bemöda sig att stanna hos tills det hade gått över. Han är 9.
FFS.
Det var pappan.Vem var det som lämnade barnet? (Jag hade iofs gjort detsamma med min unge om hon hade varit van vid att det inträffar. Du känner dock ditt barn bäst.)
Det var pappan.