Jag fryser inte, har alltid varit varm av mig. Men lederna stelnar och gör ont även om jag går/ springer. Så jag behöver ha varma kläder men ogillar värmeUnder 2+ brukar jag ta fram långkalsonger. Särskilt om det blåser. Annars fryser jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fryser inte, har alltid varit varm av mig. Men lederna stelnar och gör ont även om jag går/ springer. Så jag behöver ha varma kläder men ogillar värmeUnder 2+ brukar jag ta fram långkalsonger. Särskilt om det blåser. Annars fryser jag.
Hahaha bilden är fantastisk! Lite svårt att kunna lägga ut den här dock, får maska rejält bland alla slangar i så fallDen där är ju ännu roligare med den tillhörande bilden på mannen Men förstår att man inte bör outa honom här kanske
Hjälp, så olämpligtMin 5-åring har blivit bjuden på kalas till Leos lekland. Alltså, va? Nu?!
Det hade varit läge för korvgrillning i trädgården liksom.
Ja så himla tondövt.Hjälp, så olämpligt
Vi låtsas fortfarande att det är stängt...
SilvertejpJag stör mig som fan på att spärrgrejen till min cykelhållare har lossnat och försvunnit, så nu kan jag inte använda cykelhållaren alls och det verkar inte gå att köpa en ny spärrgrej löst
Silvertejp
Kanske du skulle besöka tråden för utrensning av prylar? Du är varmt välkommenJag stör mig på att jag ska göra en egen kalender till en vän och tänkte använda förra årets body shop-kalender, men gräver jag fram den ur förrådet lär jag dö på köpet när berget ramlar över mig
Har pratat med FK idag och blev förbannad, riktigt förbannad.
De avväger att neka min sjukskrivning då jag har vårdbidrag på 50%, trots att min sjukskrivning är arbetsrelaterat. "Vi bedömer att man kan arbeta om man kan hjälpa sitt barn som har särskilda omständigheter som ger vårdbidrag". När jag berättade att min man gör mycket med sonen just nu så undrade han varför jag står som ensamsökande till omvårdnadsbidraget om vi är två. Det beror på helt enkelt på att min man inte är biologisk pappa, men då helt plötsligt så ifrågasattes det ifall min man verkligen gör så mycket om det inte är hans biologiska barn.