Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat starta om telefonen? Brukar hjälpa för mig.Vad är det för fel på telefonen? Den vill inte skicka meddelanden Ser nu två som jag trott gått iväg inte blivit levererade. Testade skicka ett nytt och igen kommer utropstecknet på sidan och att det inte är levererat. Varför??
Sagt och gjort. Funkade ickeHar du provat starta om telefonen? Brukar hjälpa för mig.
Fast nu skickade jag till en annan person och det gickHar du provat starta om telefonen? Brukar hjälpa för mig.
Kan du ringa? Annars är du kanske blockerad?Fast nu skickade jag till en annan person och det gick
Fattar ingenting
Ringa funkar! Eller nu vart jag osäker. Men jag pratade med personen senast igårkvällKan du ringa? Annars är du kanske blockerad?
Det där retar också gallfeber på mig! Jag ser det på söder i Stockholm när jag hälsar på familjemedlemmar och ska ta ut ungarna till lekparken. Blir gaaaaalen på dessa unga män som pratar investeringar i mobilen och skiter i sina ungar.Det vet jag.
Ska jag hårddra, så består kvarteret av gröna vänsterslashasar som jag, privilegierade nog att ha råd med höjd hyra för nya/större balkonger. Och vi fattar att andras balkonggolv är ens eget balkongtak.
Och så då uppåtsträvande sprättar som har ett enda intresse: höja priset på sin bostadsrätt. Andra människor är enbart ivägen för den strävan.
På mötet kändes det som att 80% var näringslivskarriärister, och 20% socialarbetare och arkivarier. Gissa vilka som äger och vilka som hyr.
Fan, vad jag stör mig!
Och så regnar det!
Medan de känner sig duktiga som är ute med sina barn!Det där retar också gallfeber på mig! Jag ser det på söder i Stockholm när jag hälsar på familjemedlemmar och ska ta ut ungarna till lekparken. Blir gaaaaalen på dessa unga män som pratar investeringar i mobilen och skiter i sina ungar.
Japp duktiga genusmedvetna män på söder.Medan de känner sig duktiga som är ute med sina barn!
Men räcker det inte med en incheckning? För mig brukar det göra det (men jag har då haft genomgående boknlng, alltså en bokning hela vägen. Det kanske du inte har)Jag stör mig på att jag bara lyckas checka in på mitt första flyg imorgon, och inte det långa flyget som följer efter mellanlandningen. Är redan sjukt nervös så klarar inte att saker inte funkar