Funkar hur bra som helst hos oss. Inget krångel och inget bråkMen bostadsrätter låter hemskt störande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar hur bra som helst hos oss. Inget krångel och inget bråkMen bostadsrätter låter hemskt störande
Funkar hur bra som helst hos oss. Inget krångel och inget bråk
Hur orkar de? Hotet mot folkhälsan är en banan"Kan man vara allergisk mot banan?"
"BANAN INNEHÅLLER 6846265465 SOCKERBITAR!!!!!1111oneoneone"
Det här:
Visa bifogad fil 31156
Jag har aldrig varit såhär allergisk i hela mitt liv! Hela huvudet är svullet, det är jobbigt att andas, jag nyser stup i kvarten och huden runt näsan svider som utav rena €)!&# eftersom jag behöver snyta mig var femte minut. Detta trots att jag ätit allergitabletter varje dag sedan början av april - dubbel dos de senaste dagarna till och med. Nässprayen jag fick på apoteket hjälper inte ett dugg.
Ja, jag befinner mig i södra Sverige och ja, jag är gräspollenallergiker.
Nä alltså det här är något alldeles vansinnigt! Har aldrig mått såhär dåligt såhär länge, men jag lider med dem som har det ännu värre och mår såhär flera dagar/veckor varje år. Man blir verkligen helt körd i hela kroppen!Lider med dig! I år har det inte varit roligt!
Eller hur! Vi kommer dö av bananer allihop tydligenHur orkar de? Hotet mot folkhälsan är en banan
Och själv sitter man här och är så avis på er alla som pratar om åskaPå att det har varit alldeles för mycket åska och oväder i mitt liv på senaste. Jag hatar åska!