Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så klockrentStör mig på att jag MÅSTE plugga, men nu sitter jag med buke och testar alla mina pennor för att se om alla fungerar i stället
Om vi säger såhär han blev nöjd och erkänner tummen ska bara framDet är ju hans lägenhet så då är det väl upp till honom hur städat det ska vara?
Klart han vart nöjd. Han fick en ren lägenhet utan att lyfta ett finger.Om vi säger såhär han blev nöjd och erkänner tummen ska bara fram
Jag stör mig på att jag varit på en utbildning idag som fått mig att känna mig totalt imbecill och obegåvad. Jag fattade verkligen ine vad vi höll på med i våra många övningar med varann.
Hoppas det känns bättre imorgon. Ikväll vill jag mest bara gråta.
Well well. Samma kurs. Som avslutning fick vi idag rita av varandra med fel hand. (japp, en sån kurs)Well dels är du ju ABSOLUT inte varken imbecill eller obegåvad. Och sen kan jag trösta dig med att jag kände ungefär sådär men upphöjt till 100 när jag hade min första lektion i hebreiska Jag har alltid haft MVH/A i allt i skolan, inklusive språk men här kände jag mig verkligen helt sjuk i huvudet. För mig berodde det nog på att jag verkligen hade NOLL förkunskap. Många påstår ju att de har just det men sen kryper det fram tex "jo men vi pratar ju lite hebreiska då och då hemma med barnen" typ så. Klart som fan att de ligger steget före då liksom. Kan det ha varit samma sak för dig? Att folk liksom fuskat sig till lite förkunskaper i ett ämne du själv var helt grön på?
Nej vad surt!Att jag tappade mina halloumibiffar på golvet så dagens lunch består av rostade grönsaker och sås...
Jättesurt! De är så goda och jag hade längtat!!Nej vad surt!
Låter väldigt gott med halloumibiffar annars
Måste testas, halloumi är ju jättegott!Jättesurt! De är så goda och jag hade längtat!!
Superenkla att göra också: riv chilihalloumi, morötter, gul lök och vitlök. Blanda med ett ägg och ev majsstärkelse. Krydda med lite chili och salt. Klicka ut på oljig plåt och in i ugnen. Mums!
Gör det! Superlätt att göra många och få matlådor utan större besvär iom att de ligger på plåt i ugnen och inte steks i panna!Måste testas, halloumi är ju jättegott!