Fascinerande att vilt främmande människor hejar på dig i stan!Fascinerande dock att folk verkar ta för givet att jag mött dessa hejande människor i skogen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fascinerande att vilt främmande människor hejar på dig i stan!Fascinerande dock att folk verkar ta för givet att jag mött dessa hejande människor i skogen.
Så gör flera av stona här, men inga av killarna har problem att kissa ute.Jag stör mig på att hästarna envisas med att kissa inne, där man måste mocka ut det, men vägrar att dricka inne, utan vill bara dricka ute i hagen där man måste kånka 20-litersdunkar för att fylla på.
Varför kan de inte kissa ute där det rinner bort, och dricka inne där man bara kan fylla på från kranen???
På landet gör man det ju här med? Jag ser det mer som en storstad vs landsbygdsgrej. Folk går inte och hejar på varandra i Madrid heller till exempel.Det tycker jag är jättetrevligt! Tycker vi svenskar är tråkiga som inte gör så. I många andra länder gör man det ju.
Jag hade aldrig tänkt på det förrän jag hamnade i Grekland och upptäckte att inte bara greker hälsade på mig om vi möttes, utan även engelsmän (experterna!), tyskar, fransmän och italienare. Då tänker jag situationer där man går om varann på gatan utan att det är en massa andra människor omkring.På landet gör man det ju här med? Jag ser det mer som en storstad vs landsbygdsgrej. Folk går inte och hejar på varandra i Madrid heller till exempel.
Och jag tror verkligen att det då är en småstadskänsla eller semesterkänsla som gör det i de fallen .Jag hade aldrig tänkt på det förrän jag hamnade i Grekland och upptäckte att inte bara greker hälsade på mig om vi möttes, utan även engelsmän (experterna!), tyskar, fransmän och italienare. Då tänker jag situationer där man går om varann på gatan utan att det är en massa andra människor omkring.
Jag stör mig på när folk inte hejar tillbakaVilt främmande människor som hejar bara för att de råkar gå förbi en och som uppenbarligen förväntar sig ett "hej" tillbaka
Samma här!Jag stör mig på när folk inte hejar tillbaka
Ah, nä på stan hade jag nog också tyckt det var lite märkligt. Men fortfarande trevligt! Möjligtvis lite tröttsamt efter ett tagOch ändå förvånas såpass många över att jag stör mig på när -för mig- (flertalet) vilt främmande människor på stan hejar och förväntar sig ett hej tillbaka när de bara passerar förbi mig..
Men intressant att det finns de som faktiskt gillar när främlingar på stan gör så och förväntar sig respons. Good for you men jag gillar det inte, så jag kommer fortsätta störa mig på främlingar som vill interagera med mig på det viset när jag rörs bland folk.
8e januari, nä lägg av.
Jag såg redan i förra veckan, mycket störande
Trodde styrka var det som tas till för att driva igenom saker ifall man inte klarar av att göra det genom ledarskap?Hörde det mest vansinniga jag hört på länge idag. Det är inte naturligt att kvinnor vill leda och bli chefer, och de som vill det är psykopater Leder en kvinna (eller fruntimmer som personen uttryckte sig) så går det åt skogen, det är naturligt att en man leder eftersom de är starkare.
Börjar tro på att tidsresor faktiskt funkar, eftersom denna person måste vara från 1800talet
Där sade du nåtTrodde styrka var det som tas till för att driva igenom saker ifall man inte klarar av att göra det genom ledarskap?