R
Raderad medlem 120709
Jag stör mig på att jag har vänt på dygnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Jag älskar att heja på folk när jag är ute och går, men jag gör det bara när jag är ute på landet där man möter typ två personer i timmen. I stan hade man nog misstagits för mentalsjukVilt främmande människor som hejar bara för att de råkar gå förbi en och som uppenbarligen förväntar sig ett "hej" tillbaka
Det tycker jag är jättetrevligt! Tycker vi svenskar är tråkiga som inte gör så. I många andra länder gör man det ju.Oj! Jag älskar att heja på folk när jag är ute och går, men jag gör det bara när jag är ute på landet där man möter typ två personer i timmen. I stan hade man nog misstagits för mentalsjuk
Tycker det känns himla märkligt att gå förbi någon på en helt öde, knäpptyst stig och bara stirra ner i marken/ignorera.
Det är precis så jag tänker! Jag känner mig ganska obekväm med det egentligen, p.g.a ovan nämnda svenskhet, men tänker att övning ger färdighetDet tycker jag är jättetrevligt! Tycker vi svenskar är tråkiga som inte gör så. I många andra länder gör man det ju.
Precis. I Tyskland och i Schweiz gör man så normalt. Ett hej och en nick. Känns ju konstigt att möta någon ute i skogen och inte hälsa.Det tycker jag är jättetrevligt! Tycker vi svenskar är tråkiga som inte gör så. I många andra länder gör man det ju.
På landet skulle jag inte gå förbi någon utan att säga hej. Det hade setts som märkligt där jag bor att inte heja.Det tycker jag är jättetrevligt! Tycker vi svenskar är tråkiga som inte gör så. I många andra länder gör man det ju.
Oj! Jag älskar att heja på folk när jag är ute och går, men jag gör det bara när jag är ute på landet där man möter typ två personer i timmen. I stan hade man nog misstagits för mentalsjuk
Tycker det känns himla märkligt att gå förbi någon på en helt öde, knäpptyst stig och bara stirra ner i marken/ignorera.
Kör jag ute på landet så hejar jag på bilar jag möer. Oavsett om jag bor i trakten eller inte. Det går av gammal vana.På landet skulle jag inte gå förbi någon utan att säga hej. Det hade setts som märkligt där jag bor att inte heja.
I stan hade man nog misstagits för mentalsjuk