På alla människor som inte använder reflexer !!!!! Jag får sån lust att bara preja ner dem med cykeln ibland!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plus ett på den.. skrämmande hur fort det gick för mig att tappa språket.Jag stör mig på att min svenska har blivit så dålig. Jag vare sig pratar eller skriver på svenska särskilt ofta längre men tycker att ens förstaspråk borde stanna kvar och inte försämras sådär
Plus ett på den.. skrämmande hur fort det gick för mig att tappa språket.
+ @JocelynJag stör mig på att min svenska har blivit så dålig. Jag vare sig pratar eller skriver på svenska särskilt ofta längre men tycker att ens förstaspråk borde stanna kvar och inte försämras sådär
+ @Jocelyn
Jag har haft som nyårslöfte i år att bara läsa på svenska och har lyckats hålla det sånär som på 1-2 böcker. Tycker att det hjälpt jättemycket! Att skriva & läsa mycket här är ju också toppen
Samma här. Börjar tappa mycket av svenskan.Jag stör mig på att min svenska har blivit så dålig. Jag vare sig pratar eller skriver på svenska särskilt ofta längre men tycker att ens förstaspråk borde stanna kvar och inte försämras sådär
Jag brukar köpa med mig ett gäng när jag är i Sverige faktiskt. Akademibokhandeln har alltid "ta 4 betala för 3" på sina pockets så ett par sådana inköp om året brukar det bli, och så får jag ofta en bok eller två i present när jag fyller år eller vid jul. Kan gärna skicka ner böcker till dig om du vill, jag har ändå ingenstans att göra av dem när de är utlästa! PM:a om det vore intressantBra tips! Går det att beställa svenska böcker hit, eller har du någon i Sverige som skickar åt dig?
Jag brukar köpa med mig ett gäng när jag är i Sverige faktiskt. Akademibokhandeln har alltid "ta 4 betala för 3" på sina pockets så ett par sådana inköp om året brukar det bli, och så får jag ofta en bok eller två i present när jag fyller år eller vid jul. Kan gärna skicka ner böcker till dig om du vill, jag har ändå ingenstans att göra av dem när de är utlästa! PM:a om det vore intressant
Kanske lever under en sten men aldrig hört talas om honom. Vem är han?Stör mig på all dynga Joakim Lamotte sprider och att det finns folk som faktiskt tror på det
En frilansade journalist som sprider en massa skit utan minsta fakta och sanning. Mycket snack om invandringKanske lever under en sten men aldrig hört talas om honom. Vem är han?