Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, nejJag har tydligen glömt en clementin i handväskan. Grönt damm var ett faktum och givetvis sitter rutten clementin fast i fodret
Indeed! Kan ju inte slänga väskan i tvätten heller precis... Har vänt den ut och in och stoppat fodret i en skål med diskmedelsvatten så får jag skrubba lite imorrn.Åh, nej
Glömde själv en halv gurka i en väska över en helg, ingen rolig syn
Gamla flytande päron är heller ingen rolig historia.Indeed! Kan ju inte slänga väskan i tvätten heller precis... Har vänt den ut och in och stoppat fodret i en skål med diskmedelsvatten så får jag skrubba lite imorrn.
Ska väl vara glad att det inte är en gurka dock, gamla gurkor är fan inte att leka med!
På mitt hår! Kan det inte bara sluta trilla av?! Det blir tunnare och tunnare och svårare och svårare att sätta upp, extremt irriterande.
Fel i facit. Är det inte något skrivfel/läsfel någonstans så är det du som har rätt.Matte..... och siffror i allmänhet! Speciellt negativa tal. Försöker förstå hur man räknar med negativa tal när allt går emot vad det står i instruktionerna.
Om jag räknar rätt ska 2+1+0+(-1)+(-2)=0 men enligt facit ska det bli 1
Jag förstår inte varför jag inte förstår hur tusan siffror hänger ihop. Det är tusan ett under om jag lyckas bli godkänd på detta.