Irriterar mig på att stop-knapparna i bussen är ur funktion. Busschauffören missade precis "min" hållplats trots att jag sa till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet hur snabb leverans H&M har?Vi tänkte åka till Örebro idag för att hitta kläder till kompisens bröllop den 15. Då vaknar sonen med magsjuka. Vi skulle ha åkt igår men sköt på det till idag och tänkte att det kvittar. Men idag är verkligen sista dagen som vi har tid att åka. Självklart måste någonting hända då. Faan!
5-7 dagar just nu enligt hemsidan.Någon som vet hur snabb leverans H&M har?
Då skulle man ju kunna chansa och beställa idag, så kanske det hinner komma i tid. Det får bli något därifrån helt enkelt5-7 dagar just nu enligt hemsidan.
Väldigt seg leverans, rekommenderar inte att beställa därifrån om det är bråttom. Bara att få svar från deras kundtjänst tar över en månad..Någon som vet hur snabb leverans H&M har?
Zalando har snabb leverans annars beställde på black fraiday och fick leverans på måndagenNågon som vet hur snabb leverans H&M har?
Jag tycker du ska sluta störa dig på att du tvättar "rena" kläder och istället störa dig på att kläder innehåller så mycket kemikalier att man bör tvätta dem innan användning, alla textilier egentligen.Att man (jag?) "måste" tvätta alla nya kläder innan de kan användas
Jag tycker de luktar en konstig blandning mellan kemikalier och fabrik, och jag gillar det inte. Stör mig på den doften och det enda sättet (förutom att möjligen lägga kläderna i garderoben och vänta ut lukten, och riskera att intilliggande kläder börjar lukta fabrik/kemikalier) att få bort doften är att tvätta kläderna före första användandet.
Känner mig som värsta miljö-, kläderna är ju egentligen inte smutsiga.
Jag tycker du ska sluta störa dig på att du tvättar "rena" kläder och istället störa dig på att kläder innehåller så mycket kemikalier att man bör tvätta dem innan användning, alla textilier egentligen.