Okej, tack! Nu kan jag gå vidare till nästa uppgift utan att undra var jag gjort felFel i facit. Är det inte något skrivfel/läsfel någonstans så är det du som har rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, tack! Nu kan jag gå vidare till nästa uppgift utan att undra var jag gjort felFel i facit. Är det inte något skrivfel/läsfel någonstans så är det du som har rätt.
* hoppas att du har oerhört många hattar *Stör mig också på att min hatthylla ser ut som om här bor en familj med 12 barn, fast det bara är jag... :S
* hoppas att du har oerhört många hattar *
Visst blir man tokig?!Återkommande irritation som upprepades idag.
Jag kör om en långsam lastbil. Bilen bakom mig kör ockå om. Jag lägger mig i mitt marschtempo (en bit över hastighetsbegränsningen....) Bilen bakom mig kör om mig och saknar sedan in framför mig.
VARFÖR ska folk köra om mig när de planerar att köra saktare än jag kör???
Erkänner, men det går fort för mig, och jag skäms! Hänt enstaka gånger på sistone...Folk som först i kassan börjar föra över pengar till kortet borde få betala den dubbla summan.
Folk som först i kassan börjar föra över pengar till kortet borde få betala den dubbla summan.
Krya på digFörkyld med feber för fjärde gången den här hösten mvh queen of the karensdag Missar jobbets julfest också...