Det där är jag rädd för exakt varje årVerkar som posten har slarvat bort mina friskvårdskvitton Så nu måste jag försöka fixa nya
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är jag rädd för exakt varje årVerkar som posten har slarvat bort mina friskvårdskvitton Så nu måste jag försöka fixa nya
Det var kvitton för ca 3000 Hade även skrivit med min adress på baksidan, fall attDet där är jag rädd för exakt varje år
Åh, ja, ett till störningsmoment! De godkände bara ett av mina två kvitton på jobbet FAST jag förklarade vad det handlade omVerkar som posten har slarvat bort mina friskvårdskvitton Så nu måste jag försöka fixa nya
Åh, ja, ett till störningsmoment! De godkände bara ett av mina två kvitton på jobbet FAST jag förklarade vad det handlade om
Ska dock försöka få ett nytt kvitto så kanske de blir nöjda!
Vadå - det åker ju av bara man kör tillräckligt fort!?Folk som inte sopar av bilen utan åker iväg helt insnöade, lyktor och allt!
Att jag inte tänkte på det ... det räcker ju att man drar ett drag med vindrutetorkarna eller skrapar en liten glugg så man ser genom frosten på rutan, resten ordnar sig bara man kör tillräckligt länge och fort!Vadå - det åker ju av bara man kör tillräckligt fort!?
(ba' skojar )