Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart ska sådant föras över direkt.Att jag alltid får ligga ute med pengar i månader när jag köpt biljetter eller liknande för att min vän tydligen inte tycker att man för över sånt där på en gång. Jag BEHÖVER inte pengarna på precis en gång men?...
Hon skulle aldrig smita ifrån det. Hon är bara inte bra på att göra saker direkt. Men det är jävligt störande ändåSjälvklart ska sådant föras över direkt.
Verkar ju mest som att personen försöker smita från betalningen
Jag stör mig på att vår bil är ute på vift. Motorlampan och lite andra lampor började lysa samtidigt som bilen började gå ryckigt, så den fick åka bärgare. Men den verkstad som bärgaren sa att han skulle köra den till har inte sett röken av den. Den är med andra ord puts väck. Så nu pågår operation efterlysning av bil.
Oj, det var udda
Oki ja det förstår jag.Hon skulle aldrig smita ifrån det. Hon är bara inte bra på att göra saker direkt. Men det är jävligt störande ändå
Adlibris..... Jag VET att jag - när jag beställde den 13/12 - BARA valde produkter som skulle komma senast den 18/12, dvs imorgon. Nu gick jag in och tittade på min beställning som fortfarande "behandlas" och det står HELT andra leveranstider nu. Troligen kommer de inte fram till jul - alls. Och det hade väl inte gjort så himla mycket kanske om det var en julklapp till vuxna, men nu råkar det vara mina brorsbarn på 4 och 6 år som väntar på sina julklappar.....
Du är säker på att det var en bärgare och inte en postbil?Minst sagt. Vi började fundera på varför inte verkstaden hörde av sig under förmiddagen så vi ringde. Men de hade inte fått in någon bil. De meddelade att vi borde ha fått sms om vilken verkstad bilen hade hamnat på. Men icke. Nåja, lyckas de spåra bärgaren så vet han nog var han har ställt bilen.
Du är säker på att det var en bärgare och inte en postbil?
Var det en postbil så är det garanterat kört för bilen om du inte hittar den dumpad i ett dike i skogenDu är säker på att det var en bärgare och inte en postbil?
Eller på en motorväg när de kört förbi med öppna dörrar!Var det en postbil så är det garanterat kört för bilen om du inte hittar den dumpad i ett dike i skogen
Jag beställde ett par byxor från Hangmatta de 17e och idag låg de i postfacket!Jag beställde på Black Friday, 23:e november och mina paket är fortfarande inte skickade från Adlibris Pratade med kundtjänst i förrgår och de sa då att mina paket skulle skickas samma dag eller dagen efter.....
Paketen innehöll 4 julklappar till min 4-åriga dotter
Sorgligt... Jag har mejlat idag så vi får väl se vad som händer. Adlibris var ju länge SÅ bra. Ingen frakt, snabba leveranser. Men jag tycker bara att de har blivit skräp numera..... Nästa gång kommer jag att ta en skärmdump när det står leverans till ett visst datum vid en produkt. Nu har jag ju inget bevis i efterhand. Jag påpekade för dem att det nu var ändrat, men även med ändringen skulle mitt paket har gått iväg SENAST igår.Jag beställde på Black Friday, 23:e november och mina paket är fortfarande inte skickade från Adlibris Pratade med kundtjänst i förrgår och de sa då att mina paket skulle skickas samma dag eller dagen efter.....
Paketen innehöll 4 julklappar till min 4-åriga dotter
På att killen som just satte sig bredvid mig på flygplatsen håller på att ösa ur sig alla sina kärleksproblem till någon på telefon, utan att fatta att jag också är svensk och därmed förstår vartenda ord. Jag viftar och vevar med min svenska bok så mycket jag bara kan, men han fortsätter haspla ur sig detaljer som jag inte känner att jag behöver veta Och så har han sagt "jag är ett kap" typ 62 gånger sedan han satte sig för ungefär en kvart sedan. Fint med självförtroende!