Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag aldrig kan lära mig klockan. Läser av den fel jämt, speciellt 24-timmars klockan. Den är omöjlig att lära sig, 12-timmars klockan är lite lättare. Vet inte varför jag har så svårt för just klockan, har väldigt lätt för siffror och matematik annars men hjärnan kan bara inte koppla det.

Tex läser jag av 21.00 som om den är 7 på kvällen, 5pm blir ofta till 15.00 och 6.30 läser jag ofta som att den passerat 7.00 och alltså är 7.30 :banghead:

Att jag inte orkar rodda med att sälja min bil.. Men tveksamt om det är värt att köra hem den när jag flyttar hem till Sverige (engelsk bil)

Stör mig på att jag är extremt trött, trots att jag egentligen inte har jobbat idag utan bara åkt med en kollega och inte varit lika aktiv, som jag brukar vara när jag själv är den som kör.

Jag stör mig på att jag precis fått till en riktigt bra presentation till en lägenhet jag söker, bara för att råka komma åt nån knapp så jag kommer till förra sidan när jag bara skulle kopiera och flytta en mening. Allt är borta och jag får börja om :arghh:

På att det är kallt och jag har "på väg att få feber"känsla i kroppen och jag har inte lust att bli sjuk!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 145
Senast: lizzie
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 883
Senast: martha
·
Skola & Jobb Ok, här kommer ett riktigt gnälligt inlägg!:meh: Jag jobbar som undersköterska i hemtjänsten i kommunen och den senaste tiden har det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 468
Senast: Nillizan
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Jag har läst ganska mycket om ridrädsla, men de flesta verkar bli "botade" efter ett tag, eller så slutar de rida. Själv har...
2
Svar
20
· Visningar
4 053
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar