Har ni inte online pizza?
Levererar inte hit ut.. De kör bara i tätorten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni inte online pizza?
Kan du inte beställa där och hämta själv? Det kan vi på onlinepizza.Levererar inte hit ut.. De kör bara i tätorten.
Kan du inte beställa där och hämta själv? Det kan vi på onlinepizza.
Segt, det kan vi med.Kommer längre fram vid betalnings alternativen har jag för mig. Länge sen jag beställde som singel får man betala 50 kr i utkörnings avgift å jag vägrar.När jag provade söka på sidan gick det inte.. Äsch, jag får se det som bra träning i att prata telefon! Hur svårt är det, liksom? "Hej jag vill ha en falafeltallrik". Jag är bara löjlig!
Haha kan avslöja att jag jobbar med frukt o gröntDam girl, du sköter mina fruktinköp i fortsättningen
Nej jag är inte full eller så, kollade bara inte så noga vad jag skrev och skriver på mobilen. Såg nu att det ser ut som att jag är dyngrak när jag skrev detAtt jag nu har enerhi stt julpynta som jag tänkte idag, problemet är bara att barnen lagt sig och julsakerna ligger i garderoben i sonens rum
Känner igen det där, fast på min arbetsplats hålls det aldrig igen på något! Trevligt för oss som jobbar där på sätt och vis, men mitt miljöhjärta blöder lite varje vecka när folk flygs ner till London (dit det alltså går direkttåg som tar lika lång tid allt sammantaget), dokument på 100+ sidor skrivs ut i flera versioner och fullgod mat slängs bort för "den är nog gammal".Stör mig på att det slösas otroligt på jobbet, slit och släng och slarv både med utrustning och varor, men när man ska åka på kurs då ska man dela rum för att spara några hundralappar
Tack för lektionen, ska försöka att minnas det också bara..Hellre säga clementin än MANDARIN
Mandarin finns bara på burk, färska är proppade m kärnor.
Clementin finns året om, ofta mer orange än satsumas. Rekommenderar marocanska kring jul!
Satsumas finns en kortare period, höst/vinter. Gulare skal ofta grönskiftande, ngt syrligare och saftigare.