Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag har dagens ilandsproblem - håret är blött efter dusch :meh:
Det tar ju dessutom evigheter innan håret är torkat igen och undertiden det är blött blir kläderna man har på sig blöta :down:

Stör mig ofantligt på min supercharmiga kollega som vägrade gå ut och hjälpa vår andra kollega med att klippa hennes häst då hon inte är så van och bad om hjälp halvvägs igenom klippningen.

Klisterlappar på nya produkter. Om de nu måste ha lapparna där så kan de väl i vart fall se till att skaffa sådana som inte lämnar klister/pappersrester efter sig. :meh: Idag fick jag hem två nya kattlådor och det var lappar ovanpå, på sidan och en stor på själva luckan. Naturligtvis finns det spår efter samtliga...

Min oförmåga att disponera min tid rätt... jobbar sex dagar den här veckan och den sjunde var jag sjuk. Samtidigt borde jag ha börjat skriva min rapport till studien jag håller på med och förbereda inför grupparbetet på måndag :banghead:

Det här med att folk glor, dömer osv om de ser mig som fet plocka i nåt onyttigt i kundkorgen, gå in på McDonalds, köpa en stor popcorn på bion eller whatever... Att folk gärna avfärdar det med att påstå att det sitter i mitt huvud. Så jävla frustrerande.

Handduk över axlarna :up:
Om det var till mig... japp, brukar (försöka) ha det. Men jag är nog en virvelvind omedvetet för det tar ca 1 minut så har den ramlat ner på golvet bakom mig :laugh:

Edit: Det kanske är jag som använder en för stor handduk, men eftersom mitt hår når till lite längre än midjan måste handduken vara ganska lång...

Senast ändrad:
Om det var till mig... japp, brukar (försöka) ha det. Men jag är nog en virvelvind omedvetet för det tar ca 1 minut så har den ramlat ner på golvet bakom mig :laugh:
Alternativt är det jag som använder en för stor handduk, men eftersom jag har hår till lite längre än midjan måste handduken vara ganska lång...
Ja jag glömde tagga dig
Sätt fast den med en klädnypa eller två :)

Det här med att folk glor, dömer osv om de ser mig som fet plocka i nåt onyttigt i kundkorgen, gå in på McDonalds, köpa en stor popcorn på bion eller whatever... Att folk gärna avfärdar det med att påstå att det sitter i mitt huvud. Så jävla frustrerande.

"Folk" både glor och dömer fast de inte borde. Minns när jag slutat skolan så jobbade jag i kassan i olika affärer, bl.a. en mataffär och jag vet inte hur många gr andra kunder än den betalande stod och blängde när personer som ej var trådsmala köpte ngt som lutade åt onyttigt. Vissa la även av kommentarer. Så himla ohyfsat!!

Stör mig på att min kära mor och hennes sambo blir snurrigare för varje dag och kommer med rena lögner, i början var det ändå ganska oskyldigt men nu är det rena lögner tom om familjemedlemmar. Man måste dubbelkolla allt de säger. Jätteknepig situation verkligen

"Folk" både glor och dömer fast de inte borde. Minns när jag slutat skolan så jobbade jag i kassan i olika affärer, bl.a. en mataffär och jag vet inte hur många gr andra kunder än den betalande stod och blängde när personer som ej var trådsmala köpte ngt som lutade åt onyttigt. Vissa la även av kommentarer. Så himla ohyfsat!!
Ja precis! Och i de fall det sitter lite i huvudet också så är det ju just sånt här som orsakar det. Men tydligen är orsak och verkan mer orimligt än att fett skulle göra en inbillningssjuk :meh:

Jag är nästan lite glad över en gång när en snubbe stod och hånflinade på gymmet. Syrran såg det hela och har sen dess inte ifrågasatt mina upplevelser en enda gång. Synd att folk måste se det själva bara istället för att helt enkelt lita på en.

Jag stör mig på att jag tydligen dragit på mig pesten.....
Blev hemskickad från jobb i onsdags eftersom jag fått feber och blev yr så fort jag ansträngde mig/bar något tyngre, sen har varje dag sedan dess kommit med en ny twist på min spännande förkylning/influensa!

Torsdag: Hög feber, stel och ont i hela kroppen + huvudvärk från belsebubs eldar.
Fredag: Hostade upp mina lungor, kändes det som.
Lördag: Öroninflammation, hurra! Det var ju verkligen för länge sen sist!
Söndag: Febern is back, rösten har övergett skeppet.
Måndag: Död! förmodar jag :idea::cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 874
Senast: martha
·
Skola & Jobb Ok, här kommer ett riktigt gnälligt inlägg!:meh: Jag jobbar som undersköterska i hemtjänsten i kommunen och den senaste tiden har det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 463
Senast: Nillizan
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Jag har läst ganska mycket om ridrädsla, men de flesta verkar bli "botade" efter ett tag, eller så slutar de rida. Själv har...
2
Svar
20
· Visningar
4 046
Senast: lady_vip
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama