Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det var till mig... japp, brukar (försöka) ha det. Men jag är nog en virvelvind omedvetet för det tar ca 1 minut så har den ramlat ner på golvet bakom mig
Edit: Det kanske är jag som använder en för stor handduk, men eftersom mitt hår når till lite längre än midjan måste handduken vara ganska lång...
Japp! Jag har (eller hade, möjligheten att jag kastade den i flytten finns) en likadan, fast blå, jag tyckte tyvärr inte det fungerade så bra för att jag hade svårt att få med allt hår i hårturbanen.Nu har du ju ganska så långt hår, men är det inte så jättetjockt så kan en hårturban fungera. Jag använder sådana och är supernöjd. Inget mera slaskvått hår. Fungerar även på så vis att om jag tänkt föna/styla håret, men inte hinner direkt efter duschen, så håller den håret precis lagom fuktigt tills jag har tid
Det går ju att göra en turban av badlakanet, bara att böja sig framåt, lägga badlakanet i nacken så det hänger ner, samla ihop och sno runt det tillsammans med håret. Mycket enklare än sydda turbaner tycker jag, men den varianten känner du väl redan till?Japp! Jag har (eller hade, möjligheten att jag kastade den i flytten finns) en likadan, fast blå, jag tyckte tyvärr inte det fungerade så bra för att jag hade svårt att få med allt hår i hårturbanen.
Det kanske är dags att klippa håret... och testa hårturban igen
Japp, den varianten känner jag till. Men tyvärr är jag inte så bra på det, får väl ställa mig och öva några gånger varje dagDet går ju att göra en turban av badlakanet, bara att böja sig framåt, lägga badlakanet i nacken så det hänger ner, samla ihop och sno runt det tillsammans med håret. Mycket enklare än sydda turbaner tycker jag, men den varianten känner du väl redan till?
Såg den där med mobilen i paketet. TomteverkstadDet är bra med återvinning men de kör samma julreklam som förra året och jag störde mig på den redan då
Kolla in websidan Ehingers undervisning om du inte redan gjort det, där finns förklarande text, bilder och filmer.Stör mig på att min kemilärare inte förklarar så att jag förstår
Det ska jag absolut göra! Tack så mycketKolla in websidan Ehingers undervisning om du inte redan gjort det, där finns förklarande text, bilder och filmer.
Håll in Alt ock skriv 0176?Min dåliga kunskap när det gäller datorer!
Skriver en inlämning i Fysik, ska skriva 45° men just gradtecknet får jag inte till i datorn. Jag förstår inte hur man gör så varje gång måste jag öppna dokumentet i mobilen/paddan och skriva in det, alternativt googla fram det och kopiera + klistra in det.
Problemet med det sista alternativet är att textstilen och textstorleken blir annorlunda, och att ta ctrl+mellanslag (med siffrorna och ° markerat) fungerar inte för att jag inte använder orginal textstil och textstorlek. Så då måste jag leta upp rätt textstil och ändra till (och det finns ju typ en miljon olika).
Att ta ctrl+f fungerar ju inte heller, eftersom jag inte kan skriva ut ° i datorn. Annars älskar jag den funktionen...
Aha, är det så enkelt? Tack! Det ska definitivt testas imorgon, har precis krypit ner under täcketHåll in Alt ock skriv 0176?
Gör det per automatik men vill säga att det är alt + 248Aha, är det så enkelt? Tack! Det ska definitivt testas imorgon, har precis krypit ner under täcket
Japp, den varianten känner jag till. Men tyvärr är jag inte så bra på det, får väl ställa mig och öva några gånger varje dag
Skriver du i Word? Då finns det en knapp som heter typ "specialtecken" med ett gäng liknande tecken!Min dåliga kunskap när det gäller datorer!
Skriver en inlämning i Fysik, ska skriva 45° men just gradtecknet får jag inte till i datorn. Jag förstår inte hur man gör så varje gång måste jag öppna dokumentet i mobilen/paddan och skriva in det, alternativt googla fram det och kopiera + klistra in det.
Problemet med det sista alternativet är att textstilen och textstorleken blir annorlunda, och att ta ctrl+mellanslag (med siffrorna och ° markerat) fungerar inte för att jag inte använder orginal textstil och textstorlek. Så då måste jag leta upp rätt textstil och ändra till (och det finns ju typ en miljon olika).
Att ta ctrl+f fungerar ju inte heller, eftersom jag inte kan skriva ut ° i datorn. Annars älskar jag den funktionen...
Infoga - symbol - fler symbolerSkriver du i Word? Då finns det en knapp som heter typ "specialtecken" med ett gäng liknande tecken!
Ja och nutellas och rustas och sportkanalen (förvisso inte julrelaterat men dock en återanvänd reklam)Såg den där med mobilen i paketet. Tomteverkstad