Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man har inte så mycket val... skönt att ni har så mycket hjälp av mormor och farmor. har du läst Ditt kompetenta barn av juul?
Vilken lyx att ha sa mycket hjalp! Min familj bor i Sthlm och makens i sodra England (3h med bil) och maken pendlar 3h/dag, aker hemifran vid 8 och ar sallan hemma fore 19.30. Sa jag ar i princip sjalv man-fre.
Nu har jag san tur att mina tjejer ar otroligt snalla och mestadels samarbetsvilliga, aven om vi sjalvklart ocksa har jobbiga dagar/veckor
Hursom sa verkar det som om manga barn lugnar ner sig och gar in i en ny fas just runt 3-arsaldern. De kan ju uttrycka sig battre och leker med mer struktur osv.
Jag tycker han beskriver bra sätt att handskas med vilda barn. Inga universallösningar men en väldigt vettig man.
Men undra om det inte är han som ger tips i en föräldrartidning som jag läste hos en kompis för ett tag sedan. Om det är han så tycker jag han verkar ha bra tips.
Får nog bli en sväng till bokhandeln för att se vad som finns där.
Tack !!
Jag vill också ha vårdtagare i hemtjänsten som låter mig rida
Hoppas det kommer fungera den här gången, LYCKA TILL!!