Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

lyckades äntligen själv klara målet, på min bästa häst, som även hade fettburk bonusen, annars hade han 2.15.21 utan den :crazy:


är det någon som vet något ang. om man kan tävla i både grand prix versionerna, eller utesluts den andra?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hmm, det var en bra fråga. Men nog måste det väl gå att anmäla i båda, inte för samma häst men med olika. Eftersom det är samma biljett borde det vara så. Kanske har någon av spelarna på internationella koll, jag har ingen biljett där.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Såna här gånger hade det varit bra om gränsen på 10 dagar innan man kan köpa tillbaka hästen inte fanns. Jag hade gärna lånat ut min, men inte för 10 dagar. Kan ju hända att jag behöver honom. :p

Ja verkligen.. Smått jobbigt att hästen måste vara borta i 10 dagar.. Snäll tanke iaf :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det finns bara 3 av varje mål, så det är det sista. Eller ja, hur det är med elitupplagan kan jag ju inte svara på. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl

Behöver hjälp med ett mål :) Någon som känner att den vill erbjuda mig en rova?

Heter Mli89
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*
Någon som har något bra BLUPschema för tinker och PRE? Jobbigt att börja med nya raser jue:D
Tänkte kanske köra Akhal-Teke också, så om någon har ett schema för det också så vore det trevligt!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du får gå in på Ow's sida, och så ska det vara en länk i presentationen; "Bara de som förtjänat det kan se den" ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*knapplån*

Gah vad jobbig westernmålet med under 15 sekunder är! Klarade den lätt på internationella sidan då jag har många hästar att välja mellan, men svenska :crazy: inte ens min Rubin får under 15 sekunder.. Vilka hästar använde ni när ni klarade det målet? har ingen AT just nu som jag kan använda, alla har redan förvalt den andra ridspecialiteten.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

tänk på att du kan ändra inriktning fram och tillbaks i 15 dagar på dina hästar ;) (dock vet jag inte när den 15:e dagen inträffar)

själv använde jag min bästa lussehäst, med alla tillbehör, + fettbruk för att komma ner under 2.15 :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack för att du skrev att man kunde byta så, nu klarade jag äntligen också målet. Min Connemara fick 2 min 11”46 :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp