Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

nepp, Spansk Mustang är en vildhäst:

"Vildhästar är extremt sällsynta och måste tämjas från födseln innan de kan tränas ordentligt.Det kan bli en lång och svår process, men när du är färdig belönar de dig med massor av diamanter tills de blir 80 år gamla!
Om du är en av de snabbaste att tämja en vild hästras kommer hästen få en hög genetisk potential och chansen att bli numrerad.
"
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Och jag fick en i mitt tredje y-horn ;)

Men vet inte riktigt vad jag ska med den till? Så här långt så kan man inte göra så mycket med den...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Fick ett flygande y-horn och öppnade det och fick en spansk mustang!! :eek:
Plus en massa andra bra saker :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

En vildhäst av rasen Spansk mustang: Håll utkik efter den. Den bör anlända väldigt snart!

:D

5 minuter senare:


Din spanska mustang är jätte fin! säg, skulle du kunna sälja den åt mig för detta:

5-7 pass
Equus
GÄ häst, enhörning och 5 elementet
Sm föremål tx. f-sten och hera paket m.m
Så kan du såklart få lite gratulationer med
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Nu känns det som att alla andra förutom jag lyckats få en spansk mustang. :cry:
Jag hoppas verkligen att jag lyckas låsa upp fontänen denna vecka, fast då har jag ju verkligen slösat bort alla pass jag lagt på y-horn. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Skulle inte tävlingarna ha över 75% i prestige innan för att få rosett? Såg nu att det står att de får en om man har över 65% i prestige...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fast jag kan väl tycka att det är lite sådär. En del mål är ju svåra att klara. Hur har de tänkt göra med fontänen? Ska alla få den eller bara de i topp 100? Det är ju ändå rätt svårt att komma topp 100 om man inte satsar pass, precis som det är att klara av att vinna en rosettävling. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jo, jag håller med. Men samtidigt så tycker jag att de flesta målen på western har varit svåra och krävt bra hästar. Det är ju liksom inte alla som har det, eller vill/kan lägga pass på att skaffa sådana heller.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Så är det ju, men de vanliga målen har inte heller varit lätta och billiga allihop. Westernmålen är ju ändå uppdelade i arbetare, vinnare och elit. Elit ska ju vara för de bästa, inte för alla. Värre är då att så många fastnat på tiden i en cuttingtävling, det var ju bara ett veckomål, om än det sista veckomålet den veckan.

Själv hade jag problem med att göra av med 20% energi i en pleasuretävling, de flesta av mina hästar gjorde av med typ 10-12%. Det var ju liksom inte ens nära. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har inte heller fått någon mustang, men öppnade bara 4 y-horn:P Jag hoppas på att låsa upp fontänen istället och få en så:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 114
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp