Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Shit, jaja då kan jag lägga mina planer på den aveln på hyllan, nöjer mig med Hannosarna då..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Jag totaltröttnade kring jul och loggade inte in på över en månad, och nu när jag har gått in igen verkar det ha hänt massor :eek:. Westerngrejerna och det är jag helt med på, men vad är det egentligen som har hänt i spelartoppen? Alla tyskar verkar ha försvunnit, eller iaf de högsta. Varför lade de av? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hej :)
Är ny i denna tråd.
Är det någon som klarat målet med western pleasure som ska ta 20% energi?

btw. heter Beatrech på howrse
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag klarade det, tog en travare som hade ca 30-40 på travfärdigheter och då hittade jag en. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

eeeh, klarade rosett tävlingen - trodde jag inte hade en chans eftersom det var trail, och lusse hästar är inte så bra på hoppning :p

nästa elit-mål verkar intressant:
Lås upp fontänen i Western Grand Prix
Belöning: En vildhäst: den Spanska Mustangen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*
Är det någon som klarat Elit-målet där man ska vinna en rosett? Det verkar ju inte ens finnas några westerntävlingar med rosetter :/
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

titta upp ett steg ;)

de tävlingar jag har sett rosetter på är western pleasure och trail, de andra har jag inte sett nån alls.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vad är det som krävs för att tävlingen ska ha rosett/ för att en häst ska få delta i en rosettävling? En viss procent färdigheter? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tävlingen måste ha 75% i prestige, sen måste du även ha rätt bra hästar med högt GP för att kunna se dem iaf.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL*

BAJS!
Brände NIO pass på yhorn för att få en mustang. Och fick ändå ingen. *sur*
Någon som vill köpa Nyx-paket för 4 pass? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Men skit också! Dessa event gillar inte mig. :cry:
Har nu öppnat 15 y-horn, tror ni det dök upp någon spansk mustang? Nä inte då. Lotteriet gav ju inte heller någon av storvinsterna. :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*knapplån*

tycker ni att det är jättemycket med 100 000 för en häst på 26år med 0 i färdigheter (dvs mål 91 häst)

för det fick jag mail om att den var ju allt för dyr för den hade ju 0 i färdigheter..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 114
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp