Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

mera dumma frågor.. om man inte får upp färdighetspoängen mera med att tävla, så hur ska man då hundra bluppa sin häst? blup har luggit på 82 i evigheter, fast jag tävlat i alla grenar och tagit ridturer.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

tänk på att du kan ändra inriktning fram och tillbaks i 15 dagar på dina hästar ;) (dock vet jag inte när den 15:e dagen inträffar)

själv använde jag min bästa lussehäst, med alla tillbehör, + fettbruk för att komma ner under 2.15 :crazy:

Ja tack att du sa det! Bytte inriktning på min Sleipnir och fick 2 min 12”65 på första tävlingen :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

ang det här med att "kapa andras trådar" på forumet, har läst igenom forumreglerna ett par gånger, och jag hittar inget om det i reglerna.
Så är det någonting som bara tagit fart då någon moderator/spelare inte gillade att man "bumpade" upp deras tråd eller något?

/uttråkad, nädå :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL*

Någon som vill köpa Nyxpaket för 4 pass? (alt bytes mot hyfsad tävlingshäst som kan vinna målet åt mig! :angel:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har reserverat en häst till dig nu i allafall, för ett Nyx. Skickar över det som gåva på en gång också. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Så tråkigt, jag lämnade in tre hästar åt barnet i frizonen, men de går ju inte att få tillbaka. Den infon var lite svår att hitta, men hon hade för många hästar så jag var tvungen att bli av med några.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl* Hej allihopa. Jag har precis börjat spela. Har en 6-månaders nu så jag är precis i början :D Tänkta hoppa på er med frågor och kanske få lite tips längs vägens gång :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Någon som har en westerntävling med rosett? :)
Hojta till med namn på ridcentret isåfall, samt vilken typ av tävling ni har!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kan man inte längre byta till sej saker med diamanten (byteshandel??)
och hur förvandlar man diamanter till pass???
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

nej, dem ändrade det med det nya som tillkommit.

tror inte man kan förvandla diamanter till pass, fysiskt. utan 10 diamanter motsvarar 1 pass, vilket du kan köpa fruktbarhetstrollspöet för t.ex i SM.
20 diamanter = 2 pass, osv.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl på mig själv

tycker det är störtskönt att kunna ändra inriktning fram och tillbaks på hästarna :D - frågan är hur fasen man ska göra när dessa dagar är förbrukade :crazy:


någon annan som har svårt att hitta western tävlingar med rosett?

och seriöst, Nokotan är redan uppe i 362 :eek: Fick vi inte dem idag?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men är den med 363 GP verkligen renrasig? :) Jag kollade förut på en och den var korsad med fullblod..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp