Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ingen aning, men en lättare tävling borde kunna hjälpa. Fast det förutsätt ju att det finns lättare tävlingar att anmäla hästen. Annars måste du byta häst.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har testat med flera hästar å olika tävlingar men de verkar just nu smått omöjligt :cry:... Såklart inte jag får kämpa vidare :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

nästa är inte förns 6 februari 2012 kl. 01:20:19:angel:, dock så hittade jag en annan tävling och lyckades fixa målet :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

2 min 16”55...

Vad behöver man för häst egentligen?
Det är en av mina Rubiner som har fått tiden över...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag hade en arab med 840 i färdigheter, han fick så precis under rätt tid det bara gick. 255 i snabbhet har han. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om jag först sätter det 5e elementet på en häst och sedan medusas blod, blir det en pegas eller har hästen kvar elementpälsen? Nån som vet? :)
Och tvärtom då?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag provade och såhär blev det. Först satte jag det 5e elementet, sedan medusas blod och då hade hästen ännu sin elementpäls. Efter det valde jag ett guldäpple och då fick jag välja mellan pegasäpplena. Så nu vet vi. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

På måndag (min blupdag) ska jag ta fram en Arab att träna till western grand prix.. Just nu har jag 2 Lusar som jag ska ha färdigtränade till nästa vecka. Ska bli kul att se ifall dom klarar sig bra där. Dock får jag vänta lite med molntappspaket då det är dåligt på passfronten.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det är gott om araber som tränas nu ser jag. Jag håller också på med en och skulle behöva hinna göra min lusse men tiden räcker inte till :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Hur gör man för att hitta en häst född ett visst datum? Har som mål att hitta en häst född 6 oktober 2010...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du borde hitta en om du kollar hos någon av de som har flest tjänstgöringsdagar. Välj 'sök bland denna uppfödarens produktion' och kolla sista sidan. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Såna här gånger hade det varit bra om gränsen på 10 dagar innan man kan köpa tillbaka hästen inte fanns. Jag hade gärna lånat ut min, men inte för 10 dagar. Kan ju hända att jag behöver honom. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp