Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Okej:)

Någon som vet hur det blir med anmälningarna till grand prix? Har man kvar sina 4 eller man får 4 anmälningar i varje sort?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

det är ju sant - skyller på en seg och lång arbetsdag :p

@dramatik: tar gärna den stallplatsen :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

inte lätt att vara med i 50 westerntävlingar när det knappt finns några, hoppas fler skapar tävlingar snart :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

det var snabbt jobbat :p

addictive är det att få mål igen.. *ca 100 tävlingar kvar* :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Målen är verkligen beroendeframkallande. Jag har ju bara varit på howrse i 78 dagar men har för längesedan klarat av alla 100 mål. :o
Beroende? Vem? Inte jag väl? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL*

Hur ser man egentligen vilken tid ens häst fått på cuttingtävlingarna? Jag hittar dte ingenstans..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

gå in på tävlingar och sen kan du klicka på den tävlingen som di vart i med, där står vilken tid din häst fick..

KL
visst kan man anmäla sig till sina egna tävlingar? Jag har en egen cutting tävling med 20 kalvar med fri anmälningar, men jag hittar inte tävlingen när jag söker på ridcentret :S heter Jolly Pop om någon har lust att kolla..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag hittar den inte heller, provade med en häst som har 48 i uthållighet så hon borde hittat den. Är du säker på att den är öppen nu? Vad står det när du på tävlingarnas sida (i centret alltså) håller muspekaren över tävlingens namn? För ja, man kan anmäla i egna tävlingar. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Jag upptäckte precis att alla mina boreas utfall, guldsporrar, eolus vind och dafnes lagerkransar är borta ut mitt förråd:eek:

Är dem det hos er med? De kan väl inte bara ta sakerna? Nu får man ju köpa bonuspaketet då för två pass, men alla saker man redan hade då, de kan väl inte bara ta dem utan att man får ersättning för dem?:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

De syns bara i butiken nu. :)
Och du ger dem till en häst genom att antingen klicka på +symbolen vid hästen namn eller under bonusfliken vid genetik och kännetecken. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp