Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har klarat dom 2 första + att förlora 2 barrel-tävlingar :p
(med en värdelös häst så går det!)

Målet efter det är Delta i en cuttingtävling med en hjord på 20 kalvar...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om du har en häst med minst 220 i uthållighet har mitt center Cavatina en tävling med fler än 20 kalvar. :)

*kl*

Jag har lyckats få mig en mustang! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL*

Jag har nu bytt till western så får vi se hur det går! Alla mina tävlingar heter något med Bluehill - så ställ gärna upp med era westernhästar i dem! :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ingen fara. Jag lyckades på antingen brittiska eller internationella att anmäla en Uranus och Gaia-häst i en tävling med 20 kalvar, men du ser inte innan hur många kalvar det är.

Nixehen, vad heter ditt center?

Mitt heter Cavatina och ni får väldigt gärna leta upp mina tävlingar. Det är bara en som är öppen nu, de andra öppnar igen om ett par timmar. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ingen fara. Jag lyckades på antingen brittiska eller internationella att anmäla en Uranus och Gaia-häst i en tävling med 20 kalvar, men du ser inte innan hur många kalvar det är.

Nixehen, vad heter ditt center?

Mitt heter Cavatina och ni får väldigt gärna leta upp mina tävlingar. Det är bara en som är öppen nu, de andra öppnar igen om ett par timmar. :)

Om man går in på tävlingen så ser man hur många kalvar den har :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Just det det kan man ju, tack. Men jag har inte tid med det när jag letar tävlingar så jag tänkte inte på det. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

har inte bestämt mig än om jag ska omvandla mitt ridcenter till western eller ej.
vad jobbigt det kommer att bli att välja vilken inriktning på alla hästar man har nu :p

Är det någon som har ett hyffsat bra ridcenter som jag kan inackordera mitt (nya) Grand Prix föl på? (inte western) Mina lektioner sänktes ner till 45e under natten (:crazy:) skulle behöva 53-54 och uppåt iaf. :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men det behöver väl inte vara engelskt om du inte tänker använda stallet sadel och träns? :confused:
Jag har just nu 55 e för lektionerna men hur det ser ut i morgon kan jag inte lova eftersom jag bytt till western och det tar ett tag innan jag justerat in tävlingarna. :)
Det ser dock positivt ut.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har en plats kvar på mitt om du vill ha den, 56e för lektionen. Tror det stannar däromkring också:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp