Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Så lite så :) Alltid nice att kunna hjälpa till :)

Jag hittade en med 20 kalvar på första försöket jag :D
Men 2:15 min har jag problem med. Min häst går på 2:15:02 :smirk:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men jag tror inte att det behöver vara exakt 20 kalvar utan minst 20 kalvar. Jag har för mig att jag klarade målet genom att delta i min cuttingtävling och den har 29 kalvar. Cavatina heter centret och tävlingen är öppen just nu, minst 220 i uthållighet. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Skumt. :confused:

Jag provade hela sabla dagen men det var inte förrän min tävling öppnade igen som jag klarade målet. :confused:
Nog ska det vara vara typiskt om det just då kom en annan tävling med prick 20 kalvar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

får man mer equus om man hamnar under top 100 i grand prix tävlingen? Min pålle hamnade på 65:e plats och fick 4000, men de andra 3 fick "bara" 2000
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Skumt! Men jag ser att tävlingen startar i alla fall. Är anmälningen öppen nu? Om inte, när öppnar den? Så kan jag prova igen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men jag tror inte att det behöver vara exakt 20 kalvar utan minst 20 kalvar. Jag har för mig att jag klarade målet genom att delta i min cuttingtävling och den har 29 kalvar. Cavatina heter centret och tävlingen är öppen just nu, minst 220 i uthållighet. :)

Jo det måste vara exakt 20 kalvar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Attans! Tur jag klarat målet ändå, hur det nu gick till. :confused:

*kl*

Blä, nu kommer prestigen att sjunka på mitt center. Sålde två lussar idag som var inackorderade hos mig och båda avbröt inackorderingen. :(
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Usch då va tråkigt :(.. Aldrig kul när man kämpar för att få ett bra center.

Jag hitta äntligen en tävling med 20 kalvar å kämpar på med nästa 2.15sek sjukt jobbigt märkte jag :crazy:..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Usch nä det är trist. :(

Den häst jag hade för målen har tiden 2 min 14"78 på typ alla cuttingtävlingar. Snacka om att det är precis. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp