Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man tackar och bugar! :bow:

Själv har jag lyckats klicka på länkar varje gång jag ska klicka på en ballong, så de blev inte så mycket ballonger idag ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*knapplån*

Om ni vill ha ballonger så kastar jag till alla som har kastat till mig. Har just nu 5 st på lager ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Knapplån

Hörrni... Jag har inte varit in på spelet på evigheter och såg att min päls var använd 200 ggr (int. sidan). På min tid ;) så kunde man ta bort sin päls från guldäpplet men jag hittade inte den funktionen. Den var inte där den var när jag gick s.a.s.

Någon som kan ge ett handtag? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ballonger kan jag aldrig få nog utav ;)
Så bara att slänga iväg en så kastar jag tillbaka på stört :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag tar gärna emot ballonger, men tror inte jag har dig som vän? zassoo heter jag i alla fall :) Skickar tillbaka så fort jag får något!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Oj! La ut en av mina spanska damer till försäljning eftersom hon är en av de sämsta (415 i GP när mina bästa ligger runt 447...). La ut henne för 1500 och 1 pass eftersom hon ändå hade lite sm-föremål. Fem minuter tog det, sen var hon såld... Hon var nog för billig ändå :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du hade nog mest tur då jag har sjukt svårt ti fåld en hingst med 456 i genetik för 500 och 2 pass. Dessutom har han Grip, Eolus vind, kronostimer och guldsporrar. Misstänker att jag skulle få honom såld om jag skulle ge filosofens sten till honom x) Folk tycker dessutom att jag är aaaldeles för dyr när jag säljer en av min grand prix häst för 8 pass, då han placerar sig top 100 i 2 grenar och dessutom är köpt för 10 pass :'D

KL
Bara jag som väntar på att pusslet kommer till svenska howrse? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL på mig själv
Blir sjukt störd på folk som Pm:ar och frågar hur mycket den och den hästen kostar , sedan när man svarar "okej jag bara undrade" . Man frågar väl bara om priset om man är intreserad av att köpa den :S Och om priset är för högt kan man alltid skriva "okej då är jag nog inte intreserad" etc eller förhandla om priset.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha ja kanske var det tur :p Jag är bara glad att få ett pass :D Vad är pusslet? Finns det på internationella? Jag har slutat hänga där, dels orkade jag inte med två sidor och dels blev mina welshar så fruktansvärt fula när de blev äldre! :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja de finns på internationella ^^ Är inte heller aktiv där utan brukar bara kolla in då och då för att se vad som komma skall :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men vad går det ut på? :p

EDIT: Kollade in nu, verkar ju jättekul! :D Kanske ska börja logga in på internationella nu och "öva mig" innan det kommer till svenska! :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Själv har jag lyckats klicka på länkar varje gång jag ska klicka på en ballong, så de blev inte så mycket ballonger idag ;)

Haha! Känner igen det där. Har bara sett två ballonger sammanlagt igår och idag och bägge två har jag lyckats klicka bort.:o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det finns 4 pussel att lösa, plus ett bonuspussel. Man löser ett i taget, får pusselbitar genom olika saker t.ex. Första gången du loggar in för dagen, Hitta ett UFO, Rykta dina hästar 11 gånger osv. För varje pusselbit och varje pussel får man en belöning. Efter de fyra pusslen får man börja på bonuspusslet, de 30 första som klarar det får en Balios. Resten får 5e elementet x3. :)

Hehe, har lyckats få 5 pusselbitar redan :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag är på pussel nummer två nu jag. Och saknar bara logga in :) Gillar alla bonusar man får :)

Btw, om man skall vara extremt snäll och sälja ett pass till någon för equus, hur mkt skall man begära?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja det ska bli kul när/om det kommer till svenska sidan :)

kl

Jag är lite otålig med målen :p Klarade nyss att få en häst till över 30 år, nästa är att nå en given uppfödarreserv. Jag behöver ca 30 000e till, finns det någon vänlig själv som skulle kunna tänka sig att låna ut den summan i ca 2 minuter? Behöver bara validera målet! :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 078
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp