Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Lägger till dig.:)

Jag har några travare och shettisar jag tagit några föl på.

Varför missar jag då folk har ÅP-ballonger hela tiden, jag vill också ha!:D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Gött :)

Ja ballonger är nice, jag har bara rovor att ge så är någon sugen på såna så hojta :D
Fick min auktionshäst nu btw, tog bara en evighet :P
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

kalaspinglan är DESPERAT efter ÅP-ballonger! Samarbetar med Mila och Lusitano-aveln, då gäller det att hänga med :p Mina ÅP tog slut inatt, när jag bluppat en hingst halvvägs :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Tar också hemskt gärna emot ÅP-ballonger! Behöver bara ett till för att få mitt sto att föla haha! ^^
Har lite oskickade ballonger så kan skicka tillbaka nått som tack isf! :laugh: Heter Dream Weaver!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

knapp

Får någon en molntapps-ballong så tar jag den gärrna och skickar tillbaks något så fort jag kan:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Varför 100 blupar man en häst egentligen? För hur kan det påverka avkommorna? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vad avlar ni allihopa med för hästraser förresten? :)

Jag pysslar med connemaror, helt enkelt eftersom jag tycker det är en trevlig ras IRL, och så är min "riktiga" kuse halvmara. :laugh:

Har en frieserpegas som maskot också, köpte honom när jag var på pegasmålet. Tänkte hundrabluppa honom och sen sälja vidare men han blev visst kvar. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Varför 100 blupar man en häst egentligen? För hur kan det påverka avkommorna? :)

Avkommorna blir som bäst om båda föräldrarna är 100-BLUPade. Som exempel får de inga medfödda färdigheter alls om föräldrarna ligger minus i BLUPen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

För att fortsätta spama tråden :p så fick jag mitt bästa paintföl hittills idag :) En hingst som kommer hamna på 386,51 när han är färdiglekt. Nöjd! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Någon som vill ha en energisörp?

Går segt för mig nu. Tänkte jag skulle prova att 100 bluppa ett sto innan jag betäcker henne och får ett +400 GP föl. Men istället för ÅP:n hittar jag äpplen och energisörpar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 078
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp