Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

har för mig att man bara kan ta emot 15 per vecka. Men de är ju iofs en ny vecka , så jag har iingen aning :'D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja, men Pålla-kontot försvinner så fort jag flyttat över mina grejer. Använder det alltså inte längre.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag tar gärna emot en :) heter lanjri på howrse
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Ja då är man tillbaka igen då, reggade mitt konto förra året precis när svenska servern startade och var aktiv och låg bra till. Nu ett år senare så är man sjuuukt efter :D
Haha helt galet vad efter man blir! Har plöjt igenom hela eran tråd 4 för att uppdatera mig en aning, men känner mig ändå ringrostig deluxe :D

sg99anli heter jag i spelet om nån vill lägga till mig som vän :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har lagt till dig :)

kl

En ballong med ÅP, någon? :D
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har också en ÅP-ballong om det är någon som vill ha.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nice, tusen tack:)

Tar gärna emot en ballong om du har :P Känns som att såna kommer att behövas om man ska komma ut på banan igen :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hur mycket energi tar en betäckning?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag avlar på frieser men har inte kommit så långt än.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nice, jag kunde inte välja mellan spanjorerna eller friesrarna när jag skulle börja, för det är raser jag skulle vilja ha i verkligheten :P Men det blev hannoveranare tillslut, för har ju en sån pålla här hemma. kan ju inte dissa hennes hästras ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl på mig själv*

Alltså jag blir lite fundersam nu, var inne på auktioner och bjöd på en häst. Hade högsta budet vid 3 sekunder kvar och mina pengar drogs av. Sen tog ju auktionen slut, men har inte fått varken häst eller pengar tillbaka?
Har testat att logga ut och in igen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Spanska hästar :)
Igår föddes det en liten hingst med 469.38 i genetik :) så dåligt går det ju inte , men de kommer stå stilla nu ett tag eftersom jag inte har pengar att köpa pass för.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
254
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 079
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp