Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du kan få hjälpa mig med ett passköp samtidigt? Om du reserverar en häst åt mig för 480 000 så köper jag tillbaka en av dig när du validerat ditt mål och jag köpt ett pass :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja hade jag haft så mkt equus så hade jag gärna hjälpt dig :P
Har precis köpt enhörning så är lite pank nu :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Inte någon som har ett hannoveranar enhörningssto till utlåning?
Har en hingst, men blir inga barn gjorda med bara en sån :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har köpt den nu! Tack så mycket själv! :bow:

(hehe, kände mig snuskigt rik när jag hade över 600 000e där i typ 30 sekunder... :D)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Någon får gärna hjälpa mig med ett passköp, om det går fort! Måste åka och jobba gaaanska snart :)
Reservera en häst för 418 000 e till mig, så löser vi det i ett jehu?! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl igen* (känns som att jag spammar tråden med dumma frågor nu)

Var i hela världen hittar man delad kontoförvaltning nu för tiden? Jag måste vara totalblind!
Min sambo har börjat spela (jag har tvingat honom) men vill ju inte åka dit för att ha multikonto.
:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag kan hjälpa dig :) Ska jag reservera en häst?

edit: aha, du skulle till jobbet :p Nåja, hojta till om du behöver hjälp sen :) (märks det att jag inte har så mycket att göra eller? :angel:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon som vill hjälpa mig med ett passköp? Reservera en häst för 453000e isåfall! :D nixehen heter jag där också!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
behöver också hjälp med passköp :angel:

Så om någon är myycket snäll och reserverar en häst för 620650 equus till Thrse är jag evigt tacksam
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha min fantasi brast där ett tag. :angel: Men nej, du kan göra vad du vill med honom - min fullblodsavel kom av sig för flera veckor sedan. Din då? Vill du ha tillbaka den?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Passköp? Vad innebär det? Aha, nu hittade jag. Man kan alltså köpa pass för 20% av sin reserv var 30:e dag. Finns det någon lägsta summa som man kan köpa för? Jag menar, om jag har 10 e på kontot, kan jag då köpa ett pass för 2 e?! :devil: (Var bara tvungen att använda den störtsköna djävulen. ;))
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 078
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp