Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man tackar! :laugh: Blir perfekt till painthingsten så kan jag skicka in honom i aveln lite snabbare :D Dessutom är mina ÅP slut igen... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Jag kan sälja ett nyx-pass för 4 pass också om nån vill ha och Nixehen inte har tillräckligt :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag köper gärna ifall Nixehen inte säljer till mig (: Kan köpa ett på direkten , har ingen skillnad av vem jag köper men jag är i akut behov :'D

Heter Thrse på howrse. meddela gärna där ifall du säljer till mig :D
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Någon som kan skicka en ÅP-ballong? Skickar självklart tillbaka när jag har möjlighet. :)

EDIT: Förresten, heter FLikkans.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har satt ut en häst till salu till dig nu och så fixar jag en reserverad gåva i byteshandeln :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tack :love: har köpt hästen nu (:

Nu är frågan , ska jag ge nyxet till stoet eller hingsten x)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du frågade för ett par sidor sen om passköp med 20% av sin reserv - JA, man kan köpa passet för 2e. Jag brukar göra mig av med så mycket equus att jag har 5-10e kvar. Billigt, billigt :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nattens aktivitet: Full BLUP:a min nya avelshingst och hoppas på att någon köper en häst av mig så jag kan BLUP:a stoet också x) sen ska dom få skapa små föl med 470.57 i genetik efter fölschema :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha, vad roligt att lilla Klara var på väg hem igen (även om hon inte var välkommen;) ) :rofl: Som sagt, vad är oddsen?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har renrasiga spanska hästar med bra genetik (: Kontakta mig på howrse så kan jag ge dig lite alternativ ^^ Thrse heter jag där
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Nu har jag jobbat färdigt för idag :angel:
(och jag sätter mig här det första jag gör...)

Passköp var det ja, reservera en häst till mig för 419 000 e?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 077
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Husköpstråden del 3
  • Tvättstugedrama
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp