Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
Jag är i stort sjukt behov av morfeus armar x2 men har inga pass eller byten så kan endast betala med equus x) och tror inte nån vill sälja armar till mig för equus :'D
Får väl bara vänta på att jag får hästar sålda , vilket jag aldrig tycks få!?
Om någon är intreserad av sjukt bra avels hästar meddela då mig på Thrse :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har sådana :D Ska kolla upp vad de är bra till, men kan du betala riktigt bra kan jag vara intresserad :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Okej synd xD Jag brukar också önsketänka.. Så går jag in och kollar vad jag egentligen har så blir jag alltid lika besviken xD En tid sen var 100 på att jag hade ett nyx paket i lager men de hade jag redan använt XD
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Fan, jag missade enhörningstiden :mad: Om jag klarar det här målet vill jag aldrig se en enhörning igen :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl*

Hur var det nu - var det någon som var intresserad av att köpa Nyx-paket? 4 pass/st! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

:rofl: Du måste byta häst! :p Den där hästen är min egen uppfödning som jag sålde till en annan bukefalist senast idag :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Helt stört! :D Jag som äntligen hade lyckats bli av med en av de förbaskade connemarorna utan horn ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag kan hålla det till dig till dess? :) Eller skicka det nu om du betalar den inom några dagar? :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 078
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp