Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Skulle skicka men det stod att du inte kan ta emot fler ballonger den här veckan.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jaså? :( Blä vad dumt. Får hoppas att mina andra hästar är generösa och ger mig några ÅP :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Klicka på plustecknet vid hästens namn, där klickar du på Byt stuteri, och väljer i rullistan vilket du vill välja. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag brukar rykta (moral till 100 så går det åt minde energi) sen tränar jag för all energi , sedan ger jag rova och tränar för det. Sedan ger jag mat , ryktar , klappar, dryck och morot. Om det går så leker jag eller tränar jag sedan så att de blir exakt 21%. Sedan ger jag alltid energisörp då det är möjligt(altså inte efter jag lagt ner till 21 xP )

+ dengra - tack för era "arbetsbeskrivningar". Förr fick hästarna mer energi från maten ju mer energi de hade när de matades. :confused:

Edit: det är fortfarande så, så jag rekommenderar att ni matar när hästarnas fortfarande har rätt mkt energi (jag matade igår när hästen hade 77 energi, fick då 91-93 energi efter mat).
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tack för ÅP mirtai! :bow::bow: Det gjorde att stoet kunde föla, och ut kommer min bästa paint hittills! :laugh: Kommer landa på 387,63 i GP och har EN YPPERLIGHETSSTJÄRNA! :banana: :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Så lite så, använde just ett molntappspaket på en av mina och hade massor över :)

Och grattis till den fina hästen!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hur många gånger kan man rösta egentligen? :D
Och sen Jösses :eek: vad vissa pälsar är förfärliga :O


Edit: 20 röster var det ja :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
guud va ja kan hata Ymnighetshorn event xD Speciellt när jag inte har pass! Har iofs redan en safir , men man kan ju alltid ha två :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Blörk - nio öppnade y-horn men ingen Safir.
Jag behöver fler pass helt enkelt! :angel:

Någon som vill köpa SM-prylar? Har det som följer!

Guldsporrar
x 4
Poseidons hästskor
x 4
Ungdomens vatten
x 4
Svart orkidé
x 4
Fruktbarhetstrollspö
x 4
Dafnes lagerkransar
x 3
Molntapp
x 3
Filosofens sten
x 2
Afrodites tårar
x 2
Kronostimer
x 2
Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 2
Zeus blixt
x 2
Plutos pergament
x 1
Poseidon-paketet
x 1
Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 1
Boreas utfall
x 1
Artemis pil
x 1
Apollos lyra
x 1
Medusas blod
x 1
Pandoras ask
x 1
Eolus vind
x 1
Helios stråle
x 1

Ge bud vettja! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hehe :D Då avvaktar jag lite, ligger inte så bra till på passfronten för tillfället :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 076
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp