Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

många frågor här..
hur vet man om en häst är gudomlig eller speciell? o vad innebär det ?????:confused::o:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Grattis, till slut :p

För att anmäla till GP måste du ha en GP-biljett som man kan hitta i y-hornen. Sista frågan, antar att du är på målet att ha en häst som är över 30? Då ska det vara en vanlig dödlig häst, alltså ingen med filosofens sten. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Sista frågan, antar att du är på målet att ha en häst som är över 30? Då ska det vara en vanlig dödlig häst, alltså ingen med filosofens sten. :)

Jo, det går bra även om de har Filosofens sten. Gudomliga = Balios, Ocean, Mist, Snow, Krösus och Safir. Speciella = falabellorna.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har du missat all dramatik kring mig och Howrse? :cool:

Jag blev raderad för att ha sålt saker för riktiga pengar. Startade då ett nytt konto, sur som fasen över att få börja om. Sen blev jag erbjuden att ta över en annans konto, för hon skulle sluta spela. Man är ju rätt handikappad i början utan varken karma, tjänstgöringsdagar eller equus, så jag tog glatt över det kontot :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

äsch då... då blir det inget 3 pussel för mej :(


har inte stött på nån falabella nånstans..vem får såna? o när? o hur?;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

äsch då... då blir det inget 3 pussel för mej :(

Varför inte? :(


har inte stött på nån falabella nånstans..vem får såna? o när? o hur?;)

Nu kan man bara få tag i dom genom att nån annan säljer sin. Minns faktiskt inte hur dom kom från första början... Men de är SVINDYRA! När de väl är till salu (sällsynt) kostar de typ 30 pass...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

De kom väl genom de vandrande hästarna? Alla som lyckades samla ihop dem fick en falabella om jag inte minns fel?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ah, just det, kom på det. Är nog lite trött.:p Typiskt, jag som inte vill göra mig av med någon av dem. Fast frizonen och himlen är kanske inte samma sak?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nej, det är helt olika saker. I frizonen lever hästarna, men för att skicka dom till himlen måste dom dö först.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 072
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp