Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

WOW, det var inte illa, för mig brukar tiden bara hoppa fram 1-2 timmar, jisses det blir inte lätt :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Samma här. Tror det är för att detta pusslet ska vara lite svårare. Jag var inne på Howrse vid 5-tiden imorse, då stod det att jag skulle besöka sidan kl 12.13. Missade den tiden med 10 min, därför måste jag logga in inatt. Eller inte...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Har gratulerat några på min vännerlista nu och ett par till =) 4 pusselbitar avklarade nu, 5 kvar..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Måste ta tag i ryktandet nu... Känner ingen större inspiration :p Hur många måste ni andra rykta? Antar att det beror på hur många man har.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Någon som har en bra fjordhingst för betäckning? Vill betäcka ett par av mina ston men det är bara skit ute på betäckningslistorna! :mad:

100-BLUPad hingst med gp över åtminstone 380, helst 390 är vad jag söker...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

58 hästar - 78% klart :P
Dock så ligger jag bara på 30% på tävlingarna >.<

@Santoxen - tyvärr, min fjording är bara på 370
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har bara 8 hästar, så jag behövde som tur var bara rykta 8 st.. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

ces, hade samma problem som du. Missade precis tiden kl 12.20, så nu måste jag vänta tills kl 00:20 :eek: jag ska upp kl 6 imorgon typ... kul :grin:

Sånna här stora hopp har det aldrig varit förut, varken på svenska eller engelska?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag har "förmånen" med att vara arbetslös, så för min del är det itne så stort problem :p
tyckte bara hoppet var så stort, 6 timmar hade räckt eller nåt :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Fyfasen.. jag är inte avundsjuk på dig. Lycka till :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Bra idé!

Någon som har ett y-horn de skulle kunna tänka sig att byta bort?:angel: Vill försöka hitta en GP-biljett. Har helios stråle, poseidons hästskor, poseidons träns och en diamant att byta mot.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha tur för dej då ;):p

Jag är strax klar med att vinna 30 tävlingar, känns skönt. Men satan vad snabbt tävlingarna startar nu! Alla vill ju vinna nu för pusslets skull.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Samma för mig, ligger på 87%, sen är det bara att starta i gran prix, och alla inloggningar...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

*pust* äntligen klar med tävlingarna, bara resten kvar som jag inte kan göra idag -_-
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Bra idé!

Någon som har ett y-horn de skulle kunna tänka sig att byta bort?:angel: Vill försöka hitta en GP-biljett. Har helios stråle, poseidons hästskor, poseidons träns och en diamant att byta mot.

Ger dig ett horn som gåva, så kan du ge vad du tycker tbx:)
Gå in på byteshandeln och hämta det
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Wiie! Första enhörningen född hos mig, på sjätte försöket. :) Stoet är snart fyrtio så det är ju iallafall positivt. Sen när jag fått den pusselbiten blir det nog en fil.sten på henne också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 072
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Löptik
  • Forl kostnad?
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp