Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Blä har typ skitsega mål nu..
40. nå 29 dagars tjänstetid - jag har 23...
47. Avsluta träningen helt med en häst du producerat - har två hela staplar kvar på den bäst tränade...
46. Kom sist i fem tävlingar med dina hästar - ... säger sig djälv inte så kul

Vad är ni på för mål?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hehe, jag har supertrista mål:

Nå 41 dagars tjänstgöringstid
Nå 59 dagars tjänstgöringstid
Nå 15 karmapoäng

:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Dags för 4e pusslet! Någon som har lust att gratulera mig? Gratulerar alla tillbaka såklart! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har gratulerat dig. :)

- - - - -

Nå 24 dagars tjänstgöringstid
Vinn 1 tävling (Tips: Köp en väldigt bra häst som redan har vunnit en tävling!) :rofl:
Bli ett ridcenters direktör

Just som jag haft en "winning streak" med en av mina hästar och gjort slut på alla ÅP:n så kommer det mellersta målet upp. Suck! Ridcenter kan jag inte heller skapa förrän om tre dagar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tack! :)

Hehe, jag gillar det där tillägget med att köpa "en väldigt bra häst"... :D

Jag försöker vinna 30 tävlingar till pusslet, det går inget vidare :crazy: Igår vann mina hästar nästan allt de ställde upp i, idag kommer de bara 2a eller 3a...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

För mig är det tvärtom. Kämpade med 15 vinster, men igår kväll fick jag tag på ett bra sto till ett skamligt lågt pris så nu rullade segrarna in ända tills mina ÅP tog slut. :p Det är ju tur att man får nya imorgon. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Hmm.. 4e pusslet var ju lätt ändå! Trodde att det skulle vara svårare.. :p Man ska väl bara tacka och ta emot antar jag. Någon som vill hjälpa mig kanske? Behöver som alla andra 3 gratulationer :angel: Kan gratulera tillbaka om ni behöver det =)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Tack ni som gratulerade mig :) Behöver en till nu bara!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Kan inte direkt påstå att mina mål är så mycket bättre :/
69: Föd upp en enhörning
81: Nå 80 dagars tjänstgöringstid (jag har 58)
82: vinn 30 tävlingar (där satsar jag för fullt för att även klara pusslet, har vunnit 43% redan)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

jisses, missade tiden vid 12.02 - nästa gång jag ska gå in på tävlingssidan är 00.02 :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 072
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp