Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag tror det aldrig var menat med att upptäcka det, översättningsfel skulle jag tro :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jahapp, då var Balios körd för min del :(

Förresten, den här Gypse. Kan man sätta färdigheterna på vilken häst som helst eller bara på han själv (troligtvis)? Går han att sälja?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag vill gärna bli grattad med! / Barbarossa
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*knapplån*

oh, nu vill jag mycket hellre ha en sandhäst/gypsy :D Enda problemet är enhörningarna på sista pusslet jaja byter kön på min hingst och ger den en sten när det pusslet kommer
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Tjoho är det någon som sitter på en bra tinkerhingst? GP över 365, 100-bluppad och gärna med höga färdigheter i uthållighet (över 90)?
Har ett fint sto som är med i rankingen på färdigheter som jag vill avla vidare på men det är ont om off. betäckningar på hingstar ute. Laoghaire heter hon och jag Eulwen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag kan hjälpa dig om du inte redan har fått gratulationer, bara jag får veta vad du heter :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

en sak jag funderat på också förresten, kan man bara kastrera hingstar och få tävlingsbonus? verkar så iof, men jag kan ju ha missat nåt!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hingstar kan kastreras när de är mellan 2,5-6 år och får då en tävlingsbonus :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

bara om hästen är odödlig.

en vanlig dödlig häst kan ha den så länge den lever ;)

Aha, jag har aldrig haft något som helst intresse i att spara dödliga hästar en enda månad över 30 år så jag har trott att de ryker på dem med. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl.

Någon som är intresserad av att köpa en Krösus för sp + pass? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Nu blir jag galen. Jag vill att hela layouten ska synas på min sida utan att man behöver scrolla. Men det kanske bara är Pegasuskonton som kan ha det så? Grrr. Om någon vill ta sig en titt på det så heter jag FLikkans.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

:banana::banana::bump::bump::banana:
Jag trodde inte jag skulle få husdjuren färdiglekta i detta livet..det tog över en månad! nu e det gjort!


hur anmäler man sej till gp-tävling? går det att göra så där bara?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 072
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp