Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jippie! Jag som varit så försikig och inte använt den än. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

4an måste du mena? 3an var inga problem utan pass :)

+ Crossline

Om man inte har någon GP-biljett är trean omöjlig :(

Hur stor chans är det att få en sådan i ett y-horn? Funderar på om det är värt att försöka få tag på några eller om det är helt kört ...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ahaaa. Det tänkte jag inte ens på.
Fick min biljett precis i början när jag började spela. Så den har alltid varit självklar liksom...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

sådär, äntligen vunnit lite tävlingar :p
bara inloggningar kvar! :)

nytt från Ow:
"Belöningarna som man får när man klarar alla pusslena kommer att förbättras (oroa er inte, de nuvarande belöningarna kommer man också fortfarande få) inom en snar framtid, vi lämnar det dock till er att upptäcka på exakt vilket sätt de förbättras."

Gypsys?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Ääntligen, bara de där 2 jäkla inloggningarna kvar på 3e pusslet nu då.. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Grattis till horningen zassoo, trots att det inte var från mina värdelösa hästar :p du får gärna sälja tillbaka dem!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon med hannoveranarhornisar som har lust att reservera en eller två betäckningar åt mig?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Förresten, någon som vill ha arbete? Söker stalldräng, instruktör och sadelmakare. Erbjuder maxlön och förhöjning efter 10 dagar :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Mitt sto som fick en hornis igår (på försök nummer 11) klämde minsann ur sig ytterliggare en idag :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

För oss som enbart håller till på svenska versionen - vem är Gypsys?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

"Gypse är en Gudomlig häst med egenheten att han förvandlas till sand varje gång han vaknar. För att fortsätta pyssla om honom måste du bygga upp honom igen. Varje gång Gypse blir ombyggd så får dess ägare lite sand. Sanden kan sedan bytas in mot färdigheter!"

finns en på Ow's sida att titta på :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Upptäckte den precis själv :)

Har de ändrat nu förresten? Innan skulle de första fem som upptäckte bonuspusslet få en Balios, nu måste man plötsligt klara det :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

+ Crossline

Om man inte har någon GP-biljett är trean omöjlig :(

Hur stor chans är det att få en sådan i ett y-horn? Funderar på om det är värt att försöka få tag på några eller om det är helt kört ...

Jo det var det jag menade. Har aldrig hittat en i ett y-horn, men har väl inte öppnat jättemånga heller. Vill så gärna klara pusslet dock så det känns trist att fastna på trean.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 073
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp