Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack!! mummas heter jag.
vad är FP??:o

FP=färdighetspoäng. Det är den siffran som står uppe till höger över stjärnorna på förstasidan till din häst. Då jag i vanliga fall har FP 400 för tillträde till mitt stall, behöver jag veta va den häst jag reserverar för har för FP så at jag eventuellt kan sänka inntagskravet vid behov:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Om man måste ha en häst som är 40 år, kan den ha MA då? eller räknas det till som att den är odödlig på något vis?

MA har ju inget med dödligheten att göra, dock försvinner MA när hästen fyller 30, så de sista tio åren i hästens liv måste man använda ÅP eller helt enkelt vänta ut det (och då missar man ju pusslet :grin:). Men har du planerat att göra målet med en häst med MA så kör hårt! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

bara om hästen är odödlig.

en vanlig dödlig häst kan ha den så länge den lever ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Några som orkar frätts mig tro:)?:bow:

Vad är eg gratulationerna bra för, ja förutom i pusslens då?:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

grattat dig ;)
gengälda det gärna ^^


vet inte om det är som typ Facebooks 'puffa', eventuellt kan rankingen spela in där med
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

grattat dig med :)

det känns som 15 vinster-målet kommer vara det jag mest har problem med >.< Med tanke på att alla andra anmäler sina hästar till alla tävlingar de hittar, så har chansen minskat :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Grattat tillbaka! :)

Ja, vi får se... Jag tävlar med dem som håller på att bluppas, har 4 vinster hittills i 0%-tävlingar. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

grattat dig ;)
gengälda det gärna ^^


vet inte om det är som typ Facebooks 'puffa', eventuellt kan rankingen spela in där med

Tack, tror att jag grattat dig tillbaka:)
Tänkte iom att en av belöningarna var ow:s gratulation:p vad ska man med.den till?

*kl* nån mer som har lust att gratulera mig?:bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ow:s gratulation räknas bland de 2 gratulationerna, så om man inte lyckas få någon att gratulera en så får man i alla fall en från Ow om man ryktar en massa hästar :p
Gratulerade dig förresten. :)

kl
Allt klart utom att logga in två gånger och rykta x antal hästar till. Men har ju hela dagen imorgon också :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Halloj!
Någon som har lust att gratulera mig i spelet? Orkar inte vänta på det dagliga. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har liksom ingen häst (som är egenuppfödd) som är ens i närheten av 30 år. Så MA skulle ju vara en bit på vägen. Och har väldigt mkt ÅP så det skulle nog fungera. Men frågan är ju om det är värt det :D

Någon som vill gratta mig? Och även slänga iväg en rova till mig? (måste klara ett mål) :D
Självklart får ni en tillbaka :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Bara du accepterar vänförfrågan för du en rova :) Gratulera gärna tillbaka :)

edit: såg att du accepterat, rova är skickad
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Någon som kan hjälpa till med ett passköp? I sådana fall får någon gärna resevera en häst till mig för 545 000 e.

Tackar inte nej till gratulationer heller. tigerlilja heter jag där.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Grattis ordnat :) Och en zebra som tack!!
Tusentack!!


tigerlilja:
Har inte så mkt equus :D Men ett grattis har du fått :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

nu har de ändrat på den internationella sidan, om man klarar bonuspusslet får man definitivt en Gypsy :) (kanske ändras på svenska versionen med senare?)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 073
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp