Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

lol, försökte för en tid sen att börja på 0gp projektet - insåg att mitt lilla shettissto på 324gp bara låg och skräpade hos mig, inte ens gått in på henne på 2 månader. Det projektet tappade jag intresse för snabbt, så satte ut henne på försäljning och hon blev såld. Jag ser nu att den personen har helt börjat träna upp stoet, genom att tävla och träna upp uthållighet mm. :rofl: (att stoet faktikst vunnit tävlingar är ett mirakel)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Måste horningar alltså vara renrasiga? Måste jag undersöka avkommorna lite:p

Ja, båda föräldrarna måste vara av samma ras och betäckas på rätt tid, annars är det kört. Och många småtjejer betäcker ju sina vanliga ston med enhörningar och tror att det ska funka...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack snyggve!

hur kommer det sej att mitt sto inte platsar i något stall?
vad är fel? hon har tidigare sluppit in i stall med morötter.. (detta låter nu väldigt oproffsigt,jag vet;) ) men nu slipper hon inte in i nåt stall alls. ????har inte varit med om det tidigare..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

På kvällen finns det nästan aldrig kvar boxplatser med morötter tyvärr :( Mycket lättare på morgonen, då har inte alla bra blivit tagna :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tack alla ni som la till mig som vän! Förövrigt har jag öppnat 5 ymnighetshorn utspritt på tre dagar, och det "bästa" jag fått är ett skräddarsytt träns... :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack snyggve!

hur kommer det sej att mitt sto inte platsar i något stall?
vad är fel? hon har tidigare sluppit in i stall med morötter.. (detta låter nu väldigt oproffsigt,jag vet;) ) men nu slipper hon inte in i nåt stall alls. ????har inte varit med om det tidigare..

Va har hon för FP? kan reservera en plats till dig med morrötter och sörp:) Va heter du i spelet
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Japp :D
Jag är sjukt sur på att man bara får ett karma poäng för pussel 3(?) -.-

Haha jag tycker att det är den allra bästa belöningen! :D Den kommer att korta av tiden det tar för mig att ta mig till de privata försäljningarna (och förresten få ett eget affix) med en hel månad. Men kan tänka mig att det är värdelöst om man redan har alla karmapoäng man behöver.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Har funderat lite över enhörningarna. Det verkar vara tre raser som det inte finns enhörningar i: tinker, quarter och lusitano. Har man tidigare kunnat hitta horn som man kan fästa på hästarna eller hur har det fungerat?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 073
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp