Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*
Grrr, är snart klar med pussel två, saknas dock två inloggningar så kommer inte bli klar med det förns på fredag :(
Attans bananer!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hmm, kanske är det så att alla ska lika stor chans att bli klara, man får nog ställa klockan så att man vaknar när servern uppdaterar ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Som snabbast går samtliga pussel att fixa på 11 dagar, om man är klar så det bara är första login kvar när spelet uppdateras. Så det är ju ingen brådska med de andra uppgifterna precis. :p

Jag är fortfarande på pussel ett och missade 10:18 när man skulle in på spelsidan trots att jag kollade på klockan 10:10 och tänkte att snart är det dags. :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag med, så drygt att behöva logga in två extra dagar :( Menmen, nu fick man ju lite tid över ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nu blev jag lite småsur, min oändliga helios stråle visar sig vara ändlig, för jag kan inte byta landskap! Vad gör jag fel? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Någon vänlig själ får gärna gratulera mig på howrse :p (heter lanjri)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl
behöver fortfarande en gratulation, så om någon har vägarna förbi (Siri1) ... :bow:

Läste lite på internationella ang. pusslet, det verkar som man måste klara alla 5 för att få en balios.
"If you finish the 5 puzzles in the 30 first players you get your own Balios!"

Samt, att hitta pusselbitar i yhornet är slumpmässigt med :/ den första som fick en balios öppnade tydligen 34 yhorn för att hitta pusselbitarna :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ces, du är grattad av Miranion, återgälda gärna. ;)

Kollade precis y-hornet jag fick när första pusslet var klart och det var ju tydligen ett jäkla måndagsexemplar. 4 hästskor, 500 Equus, 15 rovor, 4 äpplen och 3 ÅP, roligare var det inte. :devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja folk är rejält sura på internationella sidan eftersom det krävs så otroligt många pass för att klara sista pusslet. :crazy: Är själv rätt besviken. Hur många diamanter ska man ha för att kunna köpa någonting?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ces, har du tillgång till privata försäljningar på internationella sidan? Jag skulle behöva köpa pass för min reserv... :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

10 diamanter = 1 pass, så det blir en hel del i slutändan.

Och nope, har inte tillgång till privata försäljningen :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ok, tack för infon. Jag har 6 diamanter och får väl en till när mina tvillingar föds men jag kommer omöjligen komma upp i tio genom pusslet. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Nu kan jag nog på riktigt inte med att lägga upp fler betäckningar med min horning:p 35ggr har han fått komma till och det är fortfarande bara den där enda som fått horn:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 073
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp