Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Åh, jag spelar också Howrse och har helt missat att det finns tråd om det! Roligt att det är fler som är beroende :D Hoppas det är okej att jag bara hoppar in såhär i tråd fem, heter Isafold om någon skulle vilja vara snäll och lägga till mig som vän!

Förövrigt, vet någon hur man hittar den gömda biten nr 6 i första pusslet? Har hittat dom andra två gömda bitarna men hittar inte den sista...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

finns ingen specifik sida, är bara till hoppa på olika sidor så dyker den nog upp nån gång ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hjälp mig tänka. Hästen är 10 år & 2 mån, har vunnit 25 tävlingar och är fulltränad i de tre bästa färdigheterna. Varför har BLUP stannat på 99.05? :confused:

EDIT: Behövde bara åldra hästen en gång så ordnade det sig. :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Någon som kan tänka sig att gratulera mig i spelet så jag hittar en pusselbit? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ugg! Om ni siktar på att klara pussel fem så börja leta ymnighetshorn, samla ÅP och se till att ni har en egen (dödlig) uppfödning i stallet, ju äldre desto bättre.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ingen som kan tänka sig att gratulera mig med? Isafold heter jag! :D Kan gratulera tillbaka ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vad heter du där? Loggar snart över till svenska sidan och kan ta en vända och gratta folk. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 074
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp