Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Shit. dock behöver man ju inte klara av sista bonus pusslet för att få balios eller femte elementet.
"Den gudomliga hästen Balios är reserverad för de 5 första spelarna som upptäcker bonuspusslet, efterföljande vinnare kommer att vinne 3x Det femte elementet"
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ahaaa! :idea: Vad du är smart :D Då är det alltså bara om man vill ha presenterna som man behöver klara de målen?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Åh, det var tur att du skrev det. Fick nästan panik ju. :p Har en GP-biljett på lager, men pass är det dåligt med.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Vad tycker era pojkvänner/makar/sambos/särbos/what ever om att ni spelar Howrse?

I början tyckte jag att det var lite pinsamt att visa för min sambo att jag satt inne på ett hästspel (som till synes skulle kunna vara ett barnspel) stora delar av dagen :o

Nu kan han fråga hur det går med hästarna, hjälpa mig att komma ihåg enhörningstiden, hjälp att komma på namn på föl, och här om dagen ville han se min nya Safir :D

Min sambo tycker bara det är skoj då jag hittar något som är kul, även om det är hästspel på nätet.:angel: Han brukar lyssna uppmärksamt då jag berättar om hästar som sålts eller saker jag hittat.:p Han är ju själv spelnörd, fast i andra typer av spel.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Knapp

De här tiderna är alltså konstiga. Jag skulle vara där 16.18 stod det först, men när jag kollade några minuter innan så hade tiden ändrats till 17.11. Varför ändras det så?:confused:

Det där hände mig också, börjar fundera på om jag var inne på rätt sida.:o Är det tävlingssidan där man ser hur det gått för ens egna hästar de menar? Måste man göra det där flera gånger innan man är klar med de uppgifterna?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

gah, behöver rykta 57 hästar - har bara lyckats rykta 79% idag, och har gått igenom alla mina hästar. Turligt nog kan man inte göra färdigt första puzzlet förrens imorrn.

(är inte avundsjuk på dem som har hundratals hästar som behöver ryktas :p)

@corpsebride: det är pusselsidan du ska logga in på vid de angivna tiderna :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Sådär, en pusselbit kvar bara på första pusslet. Den får jag när jag loggar in imorgon :) Har inte direkt gjort så mycket jag heller för att få bitarna..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det där hände mig också, börjar fundera på om jag var inne på rätt sida.:o Är det tävlingssidan där man ser hur det gått för ens egna hästar de menar? Måste man göra det där flera gånger innan man är klar med de uppgifterna?

Nej, det är själva pusselsidan man ska gå in på:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Är antalet hästar man ska rykta baserat på hur många man själv har då? För jag skulle rykta 40 hästar, och det var precis vad jag hade:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag skulle rykta 69 hästar. Passade på att åldra upp ett par pensionärer med Morfeus armar :D

Och ja, antalet baseras på hur många hästar man har.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Drama + Ces

Haha fan vad dum jag är. Nu när jag visste det tänkte jag ta nästa tid. Satt och kollade på Hells Kitchen med sidan brevid. Vad jag inte tänkte på var att det kan vara bra att uppdatera sidan så att tiden går lite fortare så nu missade jag en tid till.:p

Angående ryktningen var det för en gångs skull skönt att ha några hästar, behövde bara rykta tio.:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 074
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp