Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Fick min första lilla enhörning idag :bump: Försök nummer 11 på det stoet och säkert försök nr 25 totalt. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det fanns erbjudande förut om man köpte 10 pass fick man an random enhörning på de raser som fanns då. Efter erbjudandet gått ut så har de 3 resterande raser som du räknat upp tillkommit senare :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! :banana::banana::banana::banana:


(kan nån gissa vad som har hänt? :angel:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du har fått en liten enhörning??? :) Woho, grattis!!! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Riktar mig då till LillaMy84 (vars hästar fick hornisen) och SandraW, vill ni ha tillbaka era hästar? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

När är det servern uppdateras? Vid 7 någon gång eller?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Grattis, det var då på tiden för er båda två! Jösses vad ni kämpat med det målet... :D

Haha ja, nu vill jag nästan inte se en enhörning mer :p Fast fölis var söt med horn :love:

Grattis:D
Gärna det, men det måste väl gå ett par dar till va?
Hur många försök blev det nu allt som allt?:rofl:

Tack :D Ja, kommer inte ihåg när jag fick dem? Totalt blev det 11 försök med SandraW:s hästar och 2 med dina :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Om man måste ha en häst som är 40 år, kan den ha MA då? eller räknas det till som att den är odödlig på något vis?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

vid 4 tror jag det är

@Andrea1: det ska inte räknas som odödlig/speciell om den har MA
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
hur i hela friden får ni tag på ufon? De hittar aldrig till mig känns det som :O Jag fick två första dagen med pusslet men det är också de första jag har fått på väldigt länge. Mycket skumt


Edit: säkert bara för att jag skrev för nu kom precis en sadel flygande :D
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Skam den som ger sig:D
15e agusti om jag kollar vad det står på mitt kontor:)

Precis :D

Okej, men då borde du kunna köpa tillbaks dem den 25e om jag har räknat rätt. Jag låter dem stå så länge. :)

EDIT: Förresten, vill du ha fölet som betalning? :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Ska ta tag i presentationen nu. Fast det blir nog inget avancerat, lägger bara in lite koder så det ser någorlunda bra ut. Orkar inte sätta mig med PS.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 073
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp