Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Klarat hela 3:an nu (förutom inloggningarna då)
Var bara tvungen att skryta lite :o, så jäkla nöjd över mina två bästa hästar som vann alla 15 tävlingar :banana:
Helt kär i min bästa svarta, och den andra är min allra allra första häst, och en fjording dessutom! Kantareller kan!! :rofl::bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Någon får gärna gratulera mig också, behöver 2 gratulationer :) heter lanjri på howrse
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hur långt räcker en biljett till Grand Prix? Får man anmäla två hästar på en biljett och är deltagandet för hela veckan eller bara en dag? Det tillhandahålls inte någon vidare information kan jag säga.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Behöver hjälp att bli grattad två gånger, någon som kan hjälpa till? :) Heter Isafold. Hjälper gärna tillbaks :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har du hittat en GP-biljett så blir du aldrig av med den. Du kan anmäla vilka två hästar du vill varje vardag.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du får anmäla två hästar på samma biljett ja, den räcker från nu och framåt utan tidsbegränsing.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Åh, helt omöjligt att fixa trean utan pass eller y-horn ju.:( Inte kan jag byta till mig heller då jag redan bytt tillräckligt den här veckan tydligen.:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 073
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp