Stor mask, ooops?

Z

Zita

En kompis var och hälsade på hos en familj med en 5-årig dotter. Solen sken och det var varmt. De satt på verandan och fikade. Då ropade barnet, mamma, mamma titta en sån stor mask. Ungen hade en liten huggorm i handen. Tur hon inte blev biten. Ungar kan vara intensiva och orädda.

Sv: Stor mask, ooops?

OJ, det var tidigt! Den var nog halvkall och därför slö. Sista svampturen i höstas råkade vi på två alldeles för kalla snokar som också gick att hantera hur som helst...

Tur att inget hände iallafall!

Usch, vad läskigt :eek: Ormar är det äckligaste som finns ju! Vilken himla tur att hon inte blev biten..

Vad läskigt. Tur att inget händer.

Mitt kusinbarn kom en gång med en liten orm i handen "Mamma mamma titta det är en snork". Här kallar vi nu inte längre snokar för snokar utan de är snorkar!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 694
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 624
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 208
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?