Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjort sammanlagt tre försök att beställa från ZOOplus nu och det har varit strul varje gång. :banghead: Pratade nyss med kundservice som påstår att mitt kort är utgånget, men jag har ändå använt det tre ggr idag utan problem och det ska gälla till december. :rage:

Nu ger jag :devil: i att göra ett nytt försök idag, får se hur mitt humör är i morgon om jag gör någon beställning alls eller skiter i det. :mad:

Bitiba är billigare och har i princip har samma sortiment. Däremot får man inte leksaker och dylikt, utan bara en bonuscheck på 200 när man handlat för ett visst antal pengar.
 
Systers svärmor lät sin hund komma fram och köra upp sin nos i ansiktet på min två månader gamla son. Trots att jag sa nej, jag vill inte att hunden nosar i ansiktet.
När jag sa ifrån, igen, blev hon sur som ett bi.
 
Gjort sammanlagt tre försök att beställa från ZOOplus nu och det har varit strul varje gång. :banghead: Pratade nyss med kundservice som påstår att mitt kort är utgånget, men jag har ändå använt det tre ggr idag utan problem och det ska gälla till december. :rage:

Nu ger jag :devil: i att göra ett nytt försök idag, får se hur mitt humör är i morgon om jag gör någon beställning alls eller skiter i det. :mad:
Jag handlar regelbundet hundmat från zooplus med några veckors mellanrum. Aldrig stött på ett endaste problem där.
 
Att alla sockerfria blandsafter är så söta i smaken. Vissa smaker låter jättegoda, men de smakar mest stickigt sött, och försöker man blanda ut med mera vatten så är det enda som händer att det blir smaklöst, sött vatten.
 
Att alla sockerfria blandsafter är så söta i smaken. Vissa smaker låter jättegoda, men de smakar mest stickigt sött, och försöker man blanda ut med mera vatten så är det enda som händer att det blir smaklöst, sött vatten.
Instämmer.
Det enda som hittills funkat är Fun apelsin. Den tycker jag är skapligt vettig.
 
Hur kommer folk på idén att släpa sina 5-6 barn med sig till affären, och där låta dem leva runt som om det varit något lekland, kasta boll, slåss, springa och skrika mer eller mindre hysteriskt. Medan föräldrarna går runt i all sköns ro och verkar läsa innehållsförteckningen på pestoburkarna. Jag behövde tyvärr storhandla, och den här familjen var där då jag kom, och fortfarande där då jag gick. De hade bara haft glasburkar i golvet en gång under den tiden. :cautious:

Ja jag vet att barnfamiljer också behöver handla, och jag bryr mig inte alls om något argt och trött barn som gråter, men det här var rätt extraordinärt.
 
Uppdrag som sväller. Gör. Mig. Vansinnig.

Kan du passa vår katt när vi åker på semester?
Självklart!

Två dagar innan semestern:
Förresten, vi airbnbar ut vår lillstuga när vi är borta, kan du bara kolla av att det ser ok ut mellan gästerna? Medföljer lååångt protokoll…
Jodå, det kan jag lösa så länge som jag får ett dygn på mig mellan incheckning eftersom jag jobbar.

En dag innan:
Jajuste, kan du vattna våra plantor?
Ca 40 stycken….
Inga problem

Några dagar in:
Vi har fått en sen inbokning - lite tokigt men det blir back-to-back med gästerna, kan du hjälpa oss med det, vi vet inte hur vi ska lösa det…

Suck
 
Uppdrag som sväller. Gör. Mig. Vansinnig.

Kan du passa vår katt när vi åker på semester?
Självklart!

Två dagar innan semestern:
Förresten, vi airbnbar ut vår lillstuga när vi är borta, kan du bara kolla av att det ser ok ut mellan gästerna? Medföljer lååångt protokoll…
Jodå, det kan jag lösa så länge som jag får ett dygn på mig mellan incheckning eftersom jag jobbar.

En dag innan:
Jajuste, kan du vattna våra plantor?
Ca 40 stycken….
Inga problem

Några dagar in:
Vi har fått en sen inbokning - lite tokigt men det blir back-to-back med gästerna, kan du hjälpa oss med det, vi vet inte hur vi ska lösa det…

Suck
Trots att jag försöker hjälpa folk då jag kan hade jag sagt nej i varje fall till det sista. Har de glömt att se till att det inte går att boka då, ja då får de faktiskt reda upp det.
Och jag antar att de tänker betala dig för att sköta kollen mellan gäster, annat är orimligt.
 
Uppdrag som sväller. Gör. Mig. Vansinnig.

Kan du passa vår katt när vi åker på semester?
Självklart!

Två dagar innan semestern:
Förresten, vi airbnbar ut vår lillstuga när vi är borta, kan du bara kolla av att det ser ok ut mellan gästerna? Medföljer lååångt protokoll…
Jodå, det kan jag lösa så länge som jag får ett dygn på mig mellan incheckning eftersom jag jobbar.

En dag innan:
Jajuste, kan du vattna våra plantor?
Ca 40 stycken….
Inga problem

Några dagar in:
Vi har fått en sen inbokning - lite tokigt men det blir back-to-back med gästerna, kan du hjälpa oss med det, vi vet inte hur vi ska lösa det…

Suck
Åhh svägerskan har världsrekord i det där.

Vi behöver hjälp att flytta möbler. Visst men inte kunde jag ana att det betyder. Tömma rum 1 tapetsera sagda rum ställa dit möbler från rum 2 måla och tapetsera rum 2 och möblera rum 2.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 704
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 244
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 893
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 697
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp